Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:11:19 GMT

عکس/ اقدام پسندیده رئیس کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۹۳۶

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که به مناطق زلزله زده کرمانشاه سفر کرده، در چادر یکی از زلزله زدگان حضور یافت و هم سفره غذای ساده یک کودک شد.

ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  نماینده ولی فقیه در خوزستان پنجشنبه در آیین مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه کمیته امداد خوزستان در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز بیان کرد: تمام نهاد‌های حمایتی استان همواره در صحنه‌های مختلف کمک به مردم حضور دارند؛ به عنوان‌مثال در آبگرفتگی اخیر اهواز سپاه برای دفع آب‌های سطحی حضور پررنگی را داشت.

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد بیان کرد: امروز ۲۴ هزار بسته معیشتی به نیت ۲۴ هزار شهید خوزستان در بین خانواده‌های مددجوی کمیته امداد توزیع می‌شود و تا پایان ماه رمضان نیز در بین تمام خانوار‌های زیر پوشش این نهاد بسته معیشتی تحویل داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: صدا و سیما نقش موثری در تشویق خیران برای کمک به نیازمندان می‌تواند داشته باشد.

در ادامه این مراسم مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: این نهاد حمایتی همه ساله با شروع ماه رمضان برپایی سفره اطعام و توزیع بسته‌های معیشتی را در دستور کار قرار می‌دهد.

جمال شیبه اظهار کرد: امسال هم با توجه به هدفگذاری انجام شده تا پایان ماه مبارک رمضان به تعداد تمام خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در خوزستان بسته‌ی معیشتی توزیع خواهد شد.

وی گفت: همچنین یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم با کمک خیران تا پایان‌ماه مبارک رمضان در بین مددجویان توزیع می‌شود.

شیبه اظهار کرد: امروز در اولین مرحله این رزمایش به نیت ۲۴ هزار شهید خوزستان توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان آغاز شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با بسترسازی کمک‌های مومنانه در سال‌های اخیر، زمینه کمک‌های مردمی به نیازمندان را فراهم کردند.

 ۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود