Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@02:16:41 GMT

سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وظیفه شورای شهر است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۹۸۶

سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وظیفه شورای شهر است

عضو شورای شهر تهران گفت: مصاحبه و اعلام در مورد اجرای طرح‌هایی در آینده و ایجاد فضای خبری در مورد پیشنهادها و طرح‌های بررسی نشده و غیرمصوب، به عنوان تصمیم‌های مدیریت شهری توسط برخی معاونان و برخی مدیران شهری نباید از سوی مدیران شهری تکرار ‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، الهام فخاری در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با عرض تسلیت به بازماندگان، کشته‌شده‌های کشتی سانچی، افزود: دریغ که هر بار سوگ و تاسف پس از هر حادثه پررنگ‌ترین رفتار ماست به جای آن که رفتار پیشگیرانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکر اول خود، برخی مدیران شهرداری و معاونان شهردار تهران را خطاب قرار داده و تاکید کرد: مصاحبه و اعلام اجرای طرح‌هایی در آینده و ایجاد فضای خبری در مورد پیشنهادها و طرح‌های بررسی نشده و غیرمصوب مه حتی به شورا ارایه نشده به عنوان تصمیم‌های مدیریت شهری توسط برخی معاونان و برخی مدیران شهری نباید از سوی مدیران شهری تکرار ‌شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روند قانونی کار این است که سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در شورا انجام شود و پس از آن مدیران شهری به خبری شدن مصوبات شورای شهر اقدام کنند. باید تحلیل پیشنهادها و طرح‌ها در بررسی توسط نهادهای تخصصی، مدنی و سیاستگذار و رسیدن به بهترین نتیجه از طریق روند قانونی آن اتفاق بیفتد.

فخاری به ریزش نمای بیمارستان آتیه و فوت دو شهروند تهرانی نیز اشاره کرده و افزود: تاکید بنده بر ضرورت نظارت پیشگیرانه شهرداری است زیرا یکی از وظایف شهرداری بازرسی پیشگیرانه است، نه این که پس از حادثه به تاسف یا جبران احتمالی بسنده کنیم. ضمن این که بعضی مواقع آسیب حوادث قابل جبران هم نیستند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست