Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-09@02:27:44 GMT

در یونان بیش از آقای گلی به قهرمانی فکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۷۰۰۰

در یونان بیش از آقای گلی به قهرمانی فکر می‌کنم

خرداد:گلزن ایرانی المپیاکوس می‌گوید برای او، قهرمانی در لیگ یونان اهمیت بیشتری نسبت به آقای گلی دارد.


به‌ گزارش ‌خرداد و ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس دیشب (دوشنبه) با دو گل لامیا را شکست داد. کریم انصاری‌فرد گل دوم تیمش را در ‌دقیقه ۳۷ به ثمر رساند و در اواخر مسابقه نیز از زمین بازی بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم انصاری فرد بعد از پیروزی تیمش و گلزنی در این مسابقه گفت‌: صادقانه اگر بخواهم بگویم پیروزی آسانی برای ما نبود. تلاش زیادی کردیم که سه امتیاز را به دست آوریم. خوشبختانه با کسب این برد توانستیم در جایگاه نخست باقی بمانیم و این از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مربی از ما خواسته بود که تلاش زیادی کنیم و در زمین مسابقه بدویم تا به این مهم دست یابیم.
انصاری فرد ۲۸ ساله در ادامه‌ ‌اضافه کرد: من خیلی خوش شانسم که بازیکنان با کیفیت زیادی در المپیاکوس در کنارم توپ می‌زنند. ما تیم خیلی خوبی داریم و در هر مسابقه برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. غیر از میرالاس که تازه به جمع بازیکنان ما ‌اضافه شده، با بقیه خیلی خوب تمرین کردیم. چیزهای زیادی از یکدیگر یاد گرفته‌ایم.
مهاجم ایرانی درباره آقای گلی خودش در این فصل لیگ یونان گفت‌: همان طور  که اطلاع دارید من سه ماه نخست لیگ امسال را از دست دادم و منتظر بودم مربی به من اعتماد کند تا به بازی گرفته شوم. وظیفه من گلزنی است و همیشه هم سعی می‌کنم که وظایفم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. نمی‌دانم امسال چه تعداد گل به ثمر خواهم رساند ولی خیلی دوست دارم در پایان فصل، قهرمانی در لیگ را جشن بگیریم. برچسب ها: کریم انصاری فرد ، یونان ، المپیاکوس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلزدگی اروپایی‌ها از دموکراسی درحال افزایش است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس یک مطالعه جهانی، نارضایتی از دموکراسی در برخی از بخش‌های اروپا که حکومت‌ها از برآورده کردن انتظارات دموکراتیک شهروندان بازمانده‌اند، در حال افزایش است.

شاخص ادراک دموکراسی (DPI) که با جامعه آماری ۶۳ هزار نفر از ۵۳ کشور جهان، از جمله ۱۵ کشور عضو اتحادیه اروپا بزرگترین ارزیاب دموکراسی در سطح جهانی محسوب می‌شود، تحقیقی بین ماه‌های فوریه و آوریل سال جاری انجام داد.

براساس این تحقیق، اگرچه اکثر شهروندان اتحادیه اروپا (۵۷ درصد) وطنشان را دموکراتیک می‌دانند، اما در سه کشور فرانسه، یونان و مجارستان اکثریت اکنون بر این باورند که در دموکراسی زندگی نمی‌کنند.

تنها ۳۱ درصد از شهروندان مجارستان کشور خود را یک دموکراسی به حساب می‌آورند. این کشور در سال‌های اخیر بر سر نقض حاکمیت قانون در مواردی چون تصویب قوانینی خفقان رسانه‌های مستقل و مداخله سیاسی در امور قضایی درگیری‌های بسیاری با بروکسل داشته است.

نارضایتی میان یونانی‌ها نیز درحال افزایش است و تنها ۴۳ درصد از آن‌ها بر این باورند که کشورشان دموکراتیک است.

یونان که خود زادگاه دموکراسی است در سال‌های اخیر به دلیل مقابله با مهاجرانی که از مسیر دریای مدیترانه به این کشور می‌آیند، روند فرسایشی کاهش آزادی رسانه‌ها و بازخواست رونامه‌نگاران و مخالفان دولت، زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

پارلمان اروپا پیش‌تر در سال جاری با تصویب قطعنامه‌ای تداوم پسرفت حاکمیت قانون در یونان را محکوم و خواستار بازنگری در کمک‌های اتحادیه اروپا به این کشور شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلزدگی اروپایی‌ها از دموکراسی درحال افزایش است
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید
  • ورود مشعل المپیک به فرانسه
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی چیست؟
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها