Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@19:04:07 GMT

اندرحکایت‌روحانی و ابوالمشاغل‌دولت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۷۰۴۰

اندرحکایت‌روحانی و ابوالمشاغل‌دولت

به گزارش خبرگزاری بسیج، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و همراه شدن با ترند‌های روز حالا تبدیل به یکی از عادات بسیاری از ما شده است.


هر کدام از ما دوست داریم تا بهترین هشتگ‌های روز را بشناسیم تا با کمک آن‌ها با موضوعات داغ روز همراه شویم یا اینکه پست‌های خود را در مورد همان موضوع منتشر کنیم. شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و فیس‌بوک با هشتگ‌ها بسیار سر و کار دارند و شما برای اینکه پست‌هایی درباره موضوعات داغ روز منتشر کنید، باید از هشتگ‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  داغترین مسائل توییتر روز و شب گذشته بیشتر حول جان باختن دریامردان در نفتکش سانچی، جنجال روحانی درمورد نقد حضرت مهدی (عج)، کشته شدن یکی از اعضای فرقه کومله و... بود. حامد پهلوانی از فعالین سابق دانشجویی، با اشاره به تکذیبیه دفتر رئیس‌جمهور درمورد سخنان وی در نقد معصومین (ع) با وجود انتشار گسترده فیلم این سخنان در فضای مجازی نوشت: فک کنم دفتر رئیس جمهور #لاله_گوش این بنده خدا رو چک کرده فهمیده این #روحانى نبوده که گفته "امام زمان عج هم اومد میشه نقد کرد" بلکه فیکش بوده!  
گفتنی است حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت:هیچ استثنایی در کشور برای انتقاد کردن وجود ندارد و در کشور ما معصوم نداریم، حالا یه وقتی اگر امام زمان در کشور ظهور کرد، حالا اون وقت هم میشه نقد کرد؛ پیامبر اسلام (ص) هم به مردم اجازه انتقاد می‌دادند و بالاتر از مقام پیامبر در تاریخ وجود ندارد!
از سویی دفتر وی در واکنشی تعجب‌برانگیز با وجود نشر گسترده فیلم سخنان حسن روحانی در فضای مجازی، مدعی شد اساسا رئیس‌جمهور چنین سخنی به کار نبرده است.
ساجدی از دیگر کاربران توییتر با استفاده از تصویری طنز سعی در تشریح واکنش روحانی پس از اظهارات جنجالی‌اش داشت و گفت: وقتی میخواد بگه #من_نگفتم که امام معصوم رو میشه نقد کرد!
یکی دیگر از کاربران نیز در این مورد نوشت: میرزا حسن عرض داشت قبله عالم نقدی بر ایزد منان داریم، چه کُنیم؟ فرمودیم احسنت! ماله را هم بردار!
شکست قهرمان‌سازی از تروریست وابسته به کومله
پس از پایان یافتن اغتشاشات اخیر در هفته‌های گذشته، نحوه کشته‌شدن و هویت فردی در سنندج در اثنای این اغتشاشات به مسئله برخی رسانه‌های بیگانه تبدیل شد و درباره آن حواشی به‌وجود آوردند.رسانه‌های بیگانه در این زمینه مدعی شدند که "سارو قهرمانی" شهروندی است که در حین اغتشاشات شهر سنندج بازداشت و پس از چند روز، جنازه وی که در آن آثار ضرب‌وشتم وجود داشته، به خانواده‌اش تحویل داده شده است. این رسانه‌ها همچنین ادعا کردند که "سارو قهرمانی" پیشتر به‌دلیل "هواداری از احزاب کُرد" بازداشت شده بود.
اما پدر وی در گفت‌وگویی از سابقه وابستگی پسرش به گروه تروریستی کومله و مسلح بودن وی پرده برداشت. از سویی با افشاگری پدر وی، تصاویری از سارو قهرمانی درحالی که مسلح است با آرم سازمانی، گروه تروریستی کومله به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.   پس از شکست کشته‌سازی دروغین ضدانقلاب، برخی کاربران به این مساله واکنش نشان دادند. امیر اکبری با ذکر تناقض ضدانقلاب در ژست دروغین حمایت همزمان از شهدای مرزبان و قاتلین آن‌ها نوشت: برای #شهدای_مرزبان هشتگ میزنید و فحششو به حکومت میدین، بعد برای کشته شدن همون تروریستایی که اونارو شهید کردن هم #هشتگ میزنیدو فحش به حکومت میدین؟ خودتون ازین تناقض خندتون نمیگیره؟ شدین یه عده لاشخور که هیچ چیز جز سوءاستفاده از هر چیزی براتون مهم نیست!  
توحید عزیزی هم با انتشار تصویر سارو قهرمانی درحالی که مسلح است نوشت: #ساروقهرمانی هم سابقه‌ی حمل اسلحه داشته و هم عضویت در گروهک تروریستی. ۴ دی ماه در #سنندج اقدام به تهدید مسلحانه یک شهروند می‌کند، تحت تعقیب ماموران پلیس قرار می‌گیرد، بدون توجه به فرمان ایست ماموران سعی به فرار کرده، به سمت ماموران تیراندازی می‌کند و...  
ابوالمشاغل دولت روحانی در شهرداری!
روز گذشته انتخاب رضا صالحی‌امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک حاشیه‌ساز شد. وی درحالی پیروز مطلق آرا شد کهپست ریاست تنها دو کاندیدا داشت. محمود خسروی وفا کناره گیری کرد و رضا صالحی امیری تنها نامزد باقی مانده برای پست ریاست شد تا ریاستش قطعی شود.
این درحالی است که او همزمان به عنوان قائم‌مقام نجفی و پست معاونت فرهنگی شهرداری تهران را داراست. پیش از این نیز کاندیدا شدن صالحی امیری در انتخابات اشاره شده با حواشی بسیاری روبرو بود و حتی محمد علی نجفی شهردار تهران در مصاحبه‌ای اعلام کرد که صالحی امیری معاونت فرهنگی شهرداری را به کمیته المپیک ترجیح خواهد داد و از شهرداری نمی‌رود.   در حالی صالحی امیری به ابوالمشاغل شهرداری مشهور است که وی دارای سمت‌های متعدد در شهرداری است که از آن جمله می‌توان به رئیس هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران، رئیس هیأت مدیره سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رئیس کمیته توسعه اجتماعی و فرهنگی ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران و قائم مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اشاره کرد.   سیدمصطفی از کاربران توییتر در همین مورد نوشت: گه دولت روحانی فقط شغل‌های #صالحی_امیری رو ازش بگیره، خود جوش کلی شغل تونسته ایجاد کنه!
یکی دیگر از کاربران نیز با اشاره به سوابق امنیتی صالحی‌امیری گفت: پست‌های مدیریتی #رضا_صالحی_امیری در دولت #روحانی سرپرست وزارت ورزش و جوانان ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و حالا رییس کمیته ملی المیپک آیا ایشان در حوزه‌ها متخصص هستند؟ تا جایی میدانیم تخصص ایشان «امنیت» است!  
وقتی قلب ایران در چین تپید/ درحاشیه روحانی
پس از غرق شدن کشتی سانچی در سواحل چین، مردم به صورت گسترده به جان باختن فرزندان برومند ملت واکنش نشان دادند. درحالی که در روز‌های حادثه، هیچ خبری از پیگیری جدی وضعیت حادثه از سوی مسئولین و رسانه‌های ایرانی نبود. از سویی در اهمالی آشکار، وزیر کار و رفاه دولت دوازدهم پس از گذشت ۷ روز از حادثه از سوی رئیس‌جمهور به چین اعزام شد. درحالی که مساله کشتیرانی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است، ازهم، چون حوادث قبلی مانند زلزله و .. خبری از وزیرپرحاشیه و ثروتمند دولت، عباس آخوندی نیست.
روحانی پس از ۳ روز و آنهم در قالب گفتگو با دو وزیر نفت و راه و شهرسازی دستور رسیدگی به حادثه و خانواده قربانیان را صادر کرد آنهم در حالیکه در حادثه پلاسکو در همان ساعات اولیه دستور برخورد با مقصران را صادر کرد! بگذریم از آنکه در حادثه پلاسکو برخی مسئولان دولتی برای گرفتن عکس یادگاری بر سر خرابه‌های پلاسکو حاضر می‌شدند، ولی پس از چند روز هیچ مسئول بلندپایه‌ای از ایران برای سرکشی به روند عملیات اطفای حریق نفتکش به مجاورت این کشتی در دریای چین اعزام نشد و اینک تنها وزیر کار است که در پکن است.
یکی از کاربران با اشاره به سوابق ناپدید شدن وزرای دولت روحانی در وقت سوانح نوشت: میگه این سانچی ربطی به زنگنه نداشت؟ میگم وقتی: زلزله ربطی به نجفی نداره قطار ربطی به اخوندی نداره فیلترینگ ربطی به جهرمی نداره کشور ربطی به روحانی نداره اونوقت سانچی چه ربطش به زنگنه؟
منصور نیز با انتشار ابراز همدردی همسر محمد بلباسی یکی از شهدای مدافع حرم، با داغداران سانچی، درمورد کسانی که به شهدای مدافع حرم تهمت دریافت پول کلان می‌زدند نوشت: #نفتکش_سانچی غرق شد ...، اما چند لحظه فکر کنید یه بیشرفی پیدا بشه و به همسر یکی از این ملوانان بگه که شوهرت برای پول رفته بود! چه حالی میشه؟!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه کارگران شرایط رفاهی مطلوبی ندارند و دولت باید برای ایجاد رفاه نسبی آنها تدبیر کند، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده برخی کارکنان شهرداری‌های استان چندین ماه حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کارگر گفت: این روز فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات بی دریغ کارگران بوده و باید به بهترین نحو ممکن از این فرصت استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش کارگران در افزایش و‌ پایداری تولید و در مجموع در توسعه اقتصادی جامعه بی بدیل است، عنوان کرد: دولت باید برای تامین رفاه نسبی این قشر از جامعه تدبیری کند و اجازه ندهد در رنج، مشقت و سختی گذران زندگی کنند زیرا واقعیت امر در شرایط فعلی کارگران شرایط رفاهی مطلوبی ندارند.

حسینی ابراز کرد: طبق بررسی‌های انجام شده برخی کارکنان شهرداری‌های استان چندین ماه حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست، در حالی نباید این‌گونه باشد به رفاه کارگران باید توجه شود ، زیرا کارگران در جامعه زحمات زیادی می‌کشند.

دولت برای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای تدبیر کند

حسینی با اشاره به‌ روز ایمنی و حمل‌ونقل افزود: برای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای تدبیری کرد و دولت اعتبار لازم برای رفع نقاط حادثه خیز و همچنین احداث بزرگراه و آزادراه‌های منتهی به شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد را تخصیص دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت: بسیاری از حوادث رانندگی به دلیل بی احتیاطی و‌ بی‌توجهی به آئین راهنمایی و رانندگی است تا جایی که رانندگان شوتی در جاده‌های خطرآفرین شده‌اند و‌ مستمر شاهد تلفات جاده‌ای به دلیل بی احتیاطی و رانندگی با سرعت غیرمجاز این رانندگان هستیم.

 حسینی خاطرنشان کرد: دولت باید به فکر ساخت خودروهای ایمن و همچنین ایجاد زیرساخت‌های توسعه حمل و‌نقل باشد تا شاهد کاهش تلفات رانندگی باشیم.

معلم‌ها در کنار تعلیم به تزکیه هم توجه کنند

وی با اشاره به شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: شخصیت شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول در فلسفه و کلام بود و همچنین انسانی شایسته و انقلابی و شخصیتی برجسته بود که فقدان این شهید برای جامعه علمی ما خسارت‌بار و سنگین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز معلم و با اشاره به اینکه معلم جایگاه رفیعی در جامعه دارد، افزود: معلمان وظیفه سنگینی دارند و تعلیم و تربیت را انجام می‌دهند پیامبران نیز معلم بودند.

حسینی بیان کرد: در کنار تعلیم، تزکیه مهم است، علم باید مهد آرامش بشر باشد، ولی امروز به مهد کشتن بشر تبدیل‌ شده است، بمب‌هایی که بر سر غزه مظلوم فرود می‌آید از علم است، اما در کنار این علم تزکیه وجود نداشته است، دانش بدون تزکیه و تربیت مثل چاقویی است که در دست بچه است.

وی گفت: اسلحه در دست انگلیس و غرب و بایدن وحشی است که هیچ‌ چیزی از مفاهیم انسانی نمی‌دانند و بر غزه مظلوم بمب می‌ریزند، چندین هزار نفر کشته و چندین میلیون نفر آواره شده‌اند و این‌ها دستآورد غرب وحشی است که ادعای حقوق بشری دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند