Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:00:52 GMT

اولویت ما تقویت منابع انسانی مخابرات است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۷۰۷۷

مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ایران اولویت این شرکت را تقویت منابع انسانی به عنوان بزرگترین ثروت مخابرات به لحاظ آموزشی و رفاهی اعلام کرد.

به گزراش ایسنا، مجید صدری امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت مخابرات ایران با بیان اولویت‌های این شرکت اظهار کرد: اولویت ما بعد از توسعه و تقویت منابع انسانی مخابرات به عنوان بزرگترین ثروت این شرکت، مساله توسعه مبتنی بر کیفیت شرکت مخابرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اولویت مهم دیگر ما در شرکت مخابرات ایران بحث مشتری مداری است گفت: می خواهیم رضایت مشتریان را حفظ کنیم. چرا که این برای ما بسیار اهمیت دارد.
ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولدسازی در استان هرمزگان شناسایی شده است.

وی افزود: این املاک در حال حاضر به صورت بالقوه منابعی قائل اتکا هستند اما باید با اجرای دقیق طرح مولد سازی این ظرفیت‌ها بالفعل شوند.

استاندار هرمزگان آب، آموزش، راه و درمان را چهار اولویت اصلی استان هرمزگان معرفی کرد و تاکید کرد: تلاش ما این است که منابع مولدسازی را به نیازهای اساسی استان در ۴ اولویت تعریف شده وصل کنیم و پروژه‌های اولویت دار را با منابع مولد سازی تکمیل کنیم.

دوستی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر مشخص شده است که کدام ملک برای تکمیل کدام پروژه هزینه خواهد شد.

استاندار هرمزگان تصریح‌کرد: حتی اگر ما بتوانیم ۲۰ درصد از املاک در نظر گرفته شده را طی سال جاری مولد کرده و به فروش برسانیم بسیاری از مشکلات حوزه‌ی آب، آموزش، راه و درمان در استان حل خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که کشور در همه دوره‌ها در حوزه منابع و اعتبارات روبرو بوده است مولد سازی بهترین مسیر و تنها مسیری است که می‌توانیم با اتکا به آن خلأهای جدی موجود در چهار حوزه اولویت دار استان را مرتفع کنیم.

کد خبر 6099822

دیگر خبرها

  • دهقانی: شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان دو بازوی جوامع انسانی هستند
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست