Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

روزبه وثوق‌احمدی در گفت‌وگویی، توضیحات کاملی را در خصوص روند پرونده باشگاه استقلال و مجتبی جباری که در نهایت منجر به فسخ قرارداد این بازیکن به صورت یکطرفه از طرف باشگاه استقلال شده ارائه کرد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بعد از اینکه مجتبی جباری با استقلال به مشکل خورد یک درخواست کلی به کمیته تعیین وضعیت ارائه کرد که در آن درخواست چیزی زیادی مشخص نبود و معلوم نبود خواسته جباری به صورت کلی چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از صحبت‌هایی که با او انجام دادیم آن شکایت رفع نقص شد و مجددا جباری شکایت جدیدی را به کمیته تعیین وضعیت ارائه کرد.

وثوق‌احمدی افزود: او در شکایت خود این نکته را ذکر کرد که خواستار دریافت 100 میلیون تومان از قرارداد این فصلش است و به این شکل شکایت جدید خود را مطرح کرد. بعد از جلسه رسیدگی که برای وی برگزار کردیم جباری وکیل خود را کاملا عوض کرد و این بار آنها اعلام کردند که چرا این بازیکن از حضور در تمرینات و مسابقات منع و در نهایت کنار گذاشته شده است. ما هم خواسته جباری را در قالب چند سؤال از هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح کردیم که آنها صبح روز گذشته به سوالات ما پاسخ دادند و عصر دیروز بلافاصله درخواست فسخ قرارداد یکطرفه خود را به سازمان لیگ ارائه کردند. بعد از این اتفاق سازمان لیگ درخواست باشگاه را به ما ارجاع داد و ما متوجه شدیم در قرارداد جباری و باشگاه استقلال در ابتدای فصل بندی گنجانده شده که باشگاه حق فسخ قرارداد یکطرفه با این بازیکن را دارد و خود جباری هم پای برگه را امضا کرده است. 

رئیس کمیته تعیین وضعیت در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: باشگاه استقلال با توجه به همان بند قرارداد جباری را فسخ کرد اما حالا چون جباری بازیکن استقلال نیست و پرونده تفاوت پیدا کرده باید به شکایت این بازیکن رسیدگی جدیدی شود که قرار است چهارشنبه در یک جلسه داخلی به این موضوع رسیدگی کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: بعضی مواقع پرونده برعکس می‌شود مثل شرایط اکبر ایمانی در پدیده که او یکطرفه قراردادش را با باشگاه فسخ کرده بود. حالا باید دید که در قرارداد و جزئیات آن بین جباری و استقلال چه امضاهایی رد و بدل شده و چه مفادی وجود دارد. حقیقتا این پرونده کمی خاص است و کمتر در قراردادهای دیگر در باشگاه لیگ برتر دیده می‌شود. شروط زیادی در قرارداد جباری و باشگاه استقلال وجود دارد که قطعا باید به آن رسیدگی شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های هواداران استقلال و کادرفنی آبی‌ها، حفظ بازیکنان و ستاره‌های تیم است. نفراتی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد که البته نکونام و دستیارانش نیز علاقه‌مند به تمدید قرارداد و حفظ برخی از این نفرات هستند.

سرمربی آبی‌ها در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر ذوب‌آهن با پرسشی از سوی خبرنگاران مبنی بر وضعیت مدیریت روبه‌رو شد که او اعلام کرد از هفته آینده، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم آغاز خواهد شد.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش گفت: آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است و اینکه بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، مگر اینکه قول دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم.

او ادامه داد: در جلساتی که با این عزیزان و مخصوصاً فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم تمام برنامه‌ریزی برای این پنج هفته خواهد بود و همین‌طور کار تمدید قرارداد با بازیکنان نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم