Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نشست تخصصی نحوه اجرایی کردن قانون هوای پاک که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، از اجرای قطعی قانون هوای پاک بعد از تصویب در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد:محیط زیست کشور اوضاع خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جای اینکه به فرهنگسازی، آگاه سازی و آموزش مردم بپردازیم مشغول تبلیغات هستیم، تبلیغاتی که دشواری‌های بسیاری برای محیط زیست به ارمغان آورده است.

کلانتری گفت: زمانی که عده معدودی برای جامعه تصمیم‌گیری می‌کنند، اینگونه می‌شود که زندگی مردم بهم می‌ریزد.

وی ادامه داد: متاسفانه زیاد مردم مردم می‌کنیم و بسیار شعار می‌دهیم که به خواسته‌های مردم توجه می‌کنیم، اما وقتی رانت‌های اقتصادی پیش می‌آید مردم را فراموش می‌کنیم.

وی افزود: قطعا اگر قانون هوای پاک و آیین نامه آن تا پایان سال به تصویب رسد، یقین داشته باشید آن را اجرا خواهیم کرد و به فریاد هیچ یک از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی آلاینده، گوش نخواهیم داد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قطعا اعمال این قانون سروصدا‌های زیادی خواهد کرد و همکاران من باید خود را برای یک رویارویی شدید برای اعمال قانون آماده کنند.

وی افزود: فشار‌های بسیاری از سوی وزارتخانه‌ها و صنایع خواهد آمد، اما موظف هستیم قانون را اجرا کنیم و یقینا این کار را خواهیم کرد.

کلانتری گفت:مدیران و روسای محیط زیست کل استانی هیچ نیازی به کسب تکلیف از مرکز برای انجام وظایفشان ندارند، از سال آینده قانون هوای پاک را اعمال کنید و بدانید اولین کسی که در مقابل شما خواهد ایستاد، استانداران خواهند بود، اما از هیچ کس نترسید.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شروع فصل ممنوعه درمورخه ۷ اردیبهشت ماه گشت وکنترل آبی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درپشت سد گتوند انجام شد که در این گشت وکنترل موفق به دستگیری ۱صیاد غیر مجاز ماهی همراه با ادوات صید شدند.

او می‌گوید: از اول امسال تاکنون ۵ گروه صیادی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 یوسفی ادامه داد: از تمام هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به شروع فصل ممنوعه ماهیگیری و فصل تخم ریزی و زاد آوری ماهیان از صید خودداری نموده و در این خصوص به محیط بانان در این امر خطیر کمک و یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند