Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس کمیته پیگیری حادثه نفتکش «سانچی» از راه‌اندازی وب‌سایتی برای پاسخگویی یه سوالات پیرامون این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز علی ربیعی در نشست مطبوعاتی حادثه نفتکش سانچی که از دقایقی پیش در نهاد ریاست‌جمهوری آغاز شده گفت: از دولت خواسته‌ام تا وب‌سایتی را برای پاسخگویی به سوالات و شبهات پیرامون سانحه دلخراش نفتکش ایجاد کنند و به همه سوالات پاسخ داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گزارش مشروحی از اقدامات و رخدادهای اخیر  نیز منتشر خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود...

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

 کامران ایمانی فولادی گفت: سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سامانه‌ای است که توسط دولت برای سهولت شهروندان به اطلاعات درخواستی طراحی و تنظیم شده است.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از طریق این سامانه به ۱۳ درخواست شهروندان پاسخ داده شده که این درخواست‌ها در باره موضوع‌های مختلف از جمله بن کارت رفاهی، تعداد موتورخانه‌هایی که بهینه‌سازی‌شده، لیست اقدامات انجام شده در زمینه آیین‌نامه مدیریت سبز، وام مددکاری و آمار آموزش‌های ایمنی در مدارس از جمله درخواست‌های مطرح شده در این سامانه بوده است.

 ایمانی فولادی خاطرنشان کرد: ۱۰ درخواست نیز در سال ۱۴۰۱ از شرکت گاز استان البرز در این سامانه ثبت شده که با درخواست‌های سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ درخواست شهروندان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده شده است.

 وی مطرح کرد: سامانه پیامکی، درگاه سامد، بازرسی ملی گاز، بازرسی استانداری، اداره کل بازرسی استان، تلفن مرکز پاسخگویی به مردم و سامانه ستیران از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با شرکت گاز استان البرز است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد