Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی با استفاده از لوله های سیمانی انتقال آۤب واحدهایی مسکونی ویژه مجردها در هنگ کنگ ساخته شده که هزینه هرکدام از آنها ۱۵ هزار دلار است. 

این خانه از لوله سیمانی انتقال آب با قطر۲.۵ متر ساخته شده است که در ورودی خانه شیشه ای است و فضای کل آن نیز ۹.۲۹متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر یکی از لوله ها تبدیل به سالن پذیرایی شده و دارای چند قفسه، طاقچه و یک کاناپه تخت خوابشو است. بخش دوم لوله سیمانی که به پشت سالن پذیرایی وصل می شود شامل یک آشپزخانه و حمام کوچک است.

این خانه های لوله ای را می توان در مناطق شهری نصب کرد که برای ساخت و ساز مناسب نیستند، مانند مناطقی با کوچه های باریک. جالب آنکه می توان چند واحد از این لوله ها را روی هم قرار داد و با پلکانی فلزی دسترسی ورود و خروج به آنها را فراهم کرد.

 

 

 

 

منبع: مشرق

انتهای پیام/

زندگی مجردی در لوله‌های آب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق