Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در اسفراین با حضور اعضا ستاد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپهرآیین ، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه فجر در خصوص اجرای برنامه های سالگرد جشن پیروزی انقلاب اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان با حضور معاون فرماندار و با دعوت از مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری روز گذشته 25 دی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویزی معاون فرماندار اسفراین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خصوصاً شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت حادثه دلخراش کشتی نفتکش" سانچی "، با اشاره به ضرورت یادآوری خاطرات انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ بیان داشت : دهه فجر فرصت مناسبی است برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب، و امید است با برنامه ریزی مدون و پربارکه نهایت تلاش و همت بالای مسئولین است، بتوان عظمت و بزرگی انقلاب را به اثبات رساند .
وی در ادامه گفت: وظیفه اصلی ستاد، ایجاد هماهنگی بین متولیان بخش دولتی برای اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان خواهد بود. ضمن همکاری و تعامل با یکدیگر زمینه و بستر لازم جهت اجرای برنامه ها را فراهم آورید.
در ادمه اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن قرائت شیوه نامه ستاد دهه فجر شهرستان و معرفی کمیته ها عنوان کرد: امسال 19 کمیته فعال در زمینه برگزاری و هماهنگی برنامه های دهه فجر خواهیم داشت که امید است با هماهنگی کمیته ها با یکدیگر؛ در تاریخ 5/11/96 در دومین جلسه هماهنگی ، برنامه ریزی مناسب جهت اجرای برنامه های دهه فجر و پروژه های قابل افتتاح داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است