Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@00:34:01 GMT

مسدود شدن حساب توییتری نماینده زن مجلس +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۷۶۱۸

مسدود شدن حساب توییتری نماینده زن مجلس +عکس

به گزارش جام نیوز، حساب توییتری نماینده مجلس آلمان به دلیل نشر محتوای نفرت‌پراکن مسدود شد.

 

به نوشته یورونیوز، حساب توییتری بئاتریکس فون اشتورخ، نماینده مجلس آلمان و عضو حزب راست افراطی «آلترناتیو برای آلمان (آ.اف.د.)» به طور موقت و به مدت ۱۲ ساعت به دلیل «نقض قوانین مربوط به محتوای نفرت‌پراکن» مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در توییتی در شب سال نو میلادی نوشته بود: «چه اتفاقی در این کشور در حال رخ دادن است؟ چرا یک سایت رسمی پلیس از ایالت نوردراین-وستفالن به عربی توییت می‌کند؟ آیا گمان کردید که می‌توانید وحشیگری و تجاوز گروهی مردان مهاجر را تسکین بخشید؟»

 

توییت وی اشاره به ماجرای آزار جنسی شماری از زنان در شب سال نوی میلادی در سال ۲۰۱۵ در کلن و برخی شهرهای دیگر آلمان داشت. شماری از مردان مهاجر به دلیل آزار و اذیت جنسی زنان، محکوم شدند.

 

 

این توییت در حالی از سوی وی نوشته شد که پلیس کلن شب سال نو میلادی را شبی آرام و شبیه به یک آخر هفته عادی توصیف کرده است.

 

توییتر این پیام بئاتریکس فون اشتورخ را حذف کرد اما وی تصویر (اسکرین شات) آن را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد.

 

 

براساس قوانین توییتر، انتشار پیام‌های مبتنی بر تبعیض قومی، نژادیف مذهبی و نفرت‌پراکن در این شبکه اجتماعی ممنوع است.

 

آلیس وایدل، رهبر حزب آ.آف.د. نیز برابر این برخورد توییتر واکنش نشان داد و آن را سانسور در جهت متوقف کردن موضع و عملکرد حزبش در برابر مهاجران خواند.

 

 

آ.آف.د. حزبی راست‌گرا و افراطی است که بر وطن پرستی، عدم ورود مهاجران به آلمان و ارزش‌های سنتی خانواده تاکید دارد. این حزب در آخرین انتخابات پارلمانی آلمان در سال ۲۰۱۷ موفق شد ۱۲.۶٪ از آراء را کسب کرده و در مجلس نمایندگان (بوندستاگ) صاحب ۹۴ کرسی شود.

 

رشد گروه های تند و افراطی در اروپا نگرانی هایی را برای شهروندان و دولتمردان این اتحادیه در پی داشته است.

 

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمینه‌ایی را فراهم کردیم که نخبگان شهر در عرصه‌های هنری، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی گردهم بیایند که بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مجلس شهر اصفهان در حاشیه اولین همایش تشکیل مجلس مشورتی بانوان اصفهان که با حضور بانوان اصفهانی برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره در جمع 5 نماینده مجلس از بین بانوان نماینده‌ایی در صحن مجلس نداشتیم و از طرفی زمینه‌ایی باید فراهم می‌شد که نظر بانوان اصفهانی را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دخیل می‌کردیم.

وی تصریح کرد: از دیرباز در حوزه‌ تخصصی بانوان فعالیت داشتم و غیر از مجلس عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان هستم با مشورت از بانوان نخبه شهر اصفهان به یک نتیجه‌گیری رسیدیم که ما یک مجلس مشورتی بانوان در اصفهان تشکیل بدهیم و جلسات منظمی هم در این راستا تشکیل شود که این جلسات جهت تصمیم‌سازی می‌باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده شهر اصفهان از لزوم تصمیم‌گیری بانوان در زمینه‌های مختلف، افزود: در سطح تصمیم‌گیری کلان بخشی مربوط به بانوان می‌شود و بخشی هم مربوط نمی‌شود، اما نیاز به نگاه ویژه بانوان دارد چه بسا که از نگاه بانوان ملاحظاتی رعایت شود که شاید از دید آقایان این موارد رعایت نشود، لذا فراهم کردن این زمینه ضروری بود‌.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به دنبال تبیین این نگاه و کمیته‌بندی آن هستیم و کمیته‌ها هر هفته جلسه دارند و خروجی هر جلسه به صورت ماهیانه به سمع و نظر خواهد رسید، البته این ظرفیت برای همه نمایندگان از جمله: شورای شهر، صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی مهیا است، اما نکته اساسی ظرفیت مشورتی است که باید توجه ویژه‌ایی کرد و این تصمیم‌گیری فقط در خصوص بانوان نیست و حتی می‌توانند در خصوص سایر موارد دیدگاه‌های خود را منتقل کنند و اگر کسی داوطلب عضویت در این جمع است که صاحب‌فکر است از آن استقبال می‌کنیم که می‌توانند با شماره 09138384810 تماس بگیرند و عضو کارگروه ها شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس
  • تصویب تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان در مجلس
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند