Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:03:22 GMT

الهلال عمرالخریبین را به فرانسه فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۷۶۶۳

الهلال عمرالخریبین را به فرانسه فرستاد

رکنا: سران باشگاه عربستانی با قبول هزینه های گزاف اعزام ستاره خود به کلینیکی مجهز در فرانسه، آخرین تلاش ها برای بهبود زودتر از موعد مرد سال آسیا را آغاز کردند.

بعد از این که رسانه های عربستانی دوری چهارماهه عمرالخریبین از میادین را تکذیب کردند و مدعی شدند این بازیکن تنها بعد از چهار تا پنج هفته می تواند در ترکیب الهلال به میدان برود، امروز سایت اسپورت کا این کشور، از برنامه جدید باشگاه مطرح شهر ریاض برای درمان این بازیکن در کشور فرانسه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به نوشته این سایت سعودی بعد از تشخیص آسیب دیدگی شدید رباط داخلی عمرالخریبین سران باشگاه الهلال با یکی از بهترین جراحان فرانسوی در خصوص شرایط مرد سال آسیا مشورت کرد و مقرر شد این بازیکن برای درمان و جراحی لیزر روی پای آسیب دیده خود راهی این کشور شود.
این درحالی است که نواف العابد دیگر مصدوم سرشناس الهلالی ها نیز همچون الخریبین راهی همین کلینیک در فرانسه خواهد شد تا هر دو بازیکن زیر نظر پزشک Doctor متخصص و جراحی به نام جیلی ریبول مراحل درمانی خود را پی بگیرند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229492 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد + فیلم
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه