Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@15:41:43 GMT

عصبانیت خانم مجری صداوسیما ازصحبت رییس جمهور!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۸۰۹۶

عصبانیت خانم مجری صداوسیما ازصحبت رییس جمهور!

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، زهرا خاتمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «درگذشت شهادت گونه» !!! بالاخره « درگذشت » یا « شهادت »؟! نمیفهمم!!! این دیگه‌ چه ترکیبی ست؟! یه عمر توی مدرسه بهمون گفتید و به احادیث استناد کردید که اگر کسی در حال انجام کار برای امرار معاش و کسب روزی حلال، از بین برود «شهید» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان شک دارید به «شهید بودنِ» این مردان زحمتکش؟!


پی نوشت: دل نداشتم اینستاگرام Instagram رو ببینم. تا الان، این ساعت (سه ی شب) همه پست ها پشت سر هم از سانچی ست... (خدایا... فکر فکر فکر... چی کشیدن تا رفتن... خانواده هاشون چه حالی دارن ... واقعا نمیشد کاری کرد...) در بینِ اینهمه غم و فکر و غصه، میرسم به پست صفحه ی آقای روحانی! این ترکیبِ بی معنا (درگذشت شهادت گونه) انقدر برای من یکی زننده بود که همون لحظه دستم رفت روی گزینه ی آنفالو ! «درگذشت» نه ؛ «شهادت»... آقای رئیس جمهور؛شهادت شون جگرسوز بود... (امام علی(ع) می‌فرماید: کسی که در پی به دست آوردن روزی حلال باشد، مانند مجاهد در راه خدا است.) و اینکه کسی که در جهاد در راه خدا کشته شود شهید محسوب میشود و و و... ده ها حدیث دیگر... (لعنت به نفتی که پولش توی جیب دیگری ست و جونِ عزیزانمون رو گرفت. لعنت به نفت و پولش که جز مرگ چیزیش به منو ما نمیرسه) دل نوشت: اصلا نمیتونم به حال خانواده هاشون حتی فکر کنم. خدایا خسته ایم، از اینهمه درد و غم... تا کی ایران و غم و فاجعه به هم گره خورده باقی می مانند.

 

 

 

رکنا

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مراسم بزرگداشت حاجیه خانم رخسار امینی   از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۶ در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خیابان محراب برگزار خواهد شد.

شهید احمد فیروزی سال ۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به شهادت رسیده و شهید مرتضی سلطانی فرزند دیگرش در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام شهادت نائل آمده است.

همسر مرحومه شهید عباس سلطانی هم در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سرو به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • درگذشت پدر علم قنات ایران