Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@19:07:16 GMT

خواستگاری در بخش تقدیر و تشکر یک مقاله علمی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۸۲۶۱

خواستگاری در بخش تقدیر و تشکر یک مقاله علمی

یک پژوهشگر چینی در بخش تقدیر و تشکر مقاله منتشر شده خود از همکارش خواستگاری کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، یک محقق چینی در بخش تقدیر تحقیق خود ضمن تشکر از همکارش، از او خواستگاری کرد. رویی لانگ دانشجوی مقطع دکتری مهندسی در دانشگاه علم و فناوری هائوژانگ در تحقیق خود از همکار خود پانپان مائو خواستگاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحقیق ماه آوریل در نشریه Physica A: Statistical Mechanics and its Applications منتشر شد. کنار بخش تقدیر و تشکر برای حمایت مالی از تحقیق نوشته شده است: «رویی لانگ به طور خاص از صبر و حمایت پانپان مائو طی سال‌های گذشته تشکر می‌کند. آیا با من ازدواج می‌کنی؟»

این نشریه با لانگ تماس گرفت اما هنوز مشخص نیست پیشنهاد او موفقیت‌آمیز بوده است یا خیر. البته لانگ نخستین پژوهشگری نیست که از یک نشریه آکادمیک برای مطرح کردن درخواست ازدواج استفاده می‌کند.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پرابوو سوبیانتو ضمن آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور ایران و خانواده ایشان از پیام تبریک آقای رئیسی به مناسبت برگزاری انتخابات دموکراتیک موفق و انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور جدید اندونزی قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه دو کشور از زمان استقلال اندونزی تصریح کرد: ما جمهوری اسلامی ایران را دوست خود می‌دانیم.
پرابوو سوبیانتو رئیس جمهور منتخب اندونزی همچنین بر توسعه و تحکیم روابط، اجرای توافق نامه‌های ملی فیمابین و گسترش زمینه‌های همکاری بر اساس پیوند‌های تاریخی و ارزش‌های مشترک تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بیماری اجسام لویی چیست؟
  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • چین با موفقیت یک ماهواره جدید پرتاب کرد
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • پایان یک بحث هیجان‌انگیز؛ سلب اعتبار از قدیمی‌ترین هرم جهان