Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ علی اصغر افتخاری،گفت:برابر مراجعه یکی از شهروندان استان هرمزگان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:برابر اظهارات شاکی، در یکی از پیام رسان‌های موبایلی فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر عروسی وی کرده و باعث آبروریزی در بین آشنایان شده است.

این مسئول انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های فنی و تخصصی متهم به هویت " ا. ذ. "شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منقل شد.

سرهنگ افتخاری با اشاره به اینکه متهم از کارکنان آتلیه است، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد تصاویر مربوط به شاکی از سوی شخص دیگری که مدیر آتلیه است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

وی اذعان داشت: در بازجویی ها از مدیر آتلیه، به بزه انتسابی معترف و اظهارداشت هدف از انتشار تصاویر مشتریان، تبلیغ و بازاریابی و کسب درآمد بیشتر بوده است.

رئیس پلیس فتا هرمزگان تصریح کرد: به مراکز آتلیه و مراکزی که تصاویر خصوصی افراد به امانت در پیش آن‌ها نگهداری می‌شود تأکید می‌ شود از انتشار تصاویر مشتریان خود در فضای مجازی خودداری نمایند و در حفظ و نگهداری آن‌ها نهایت دقت را داشته باشند چراکه در صورت بروز هرگونه جرم و انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با اینگونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ افتخاری در پایان به شهروندان توصیه کرد: پس از دریافت تصاویر و فیلم‌های خود از مراکز آتلیه، از آن‌ها درخواست کنند که تصاویر را از روی سیستم‌های خود حذف و در صورت مواجه با هر گونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا در بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در کرمانشاه و متواری شدن فرد قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از محلات شهر قدس تهران شده و پس از هماهنگی‌های لازم به محل اعزام و نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: با انتقال متهم ۲۸ به پلیس آگاهی کرمانشاه و انجام بازجویی‌های لازم، این فرد به ارتکاب قتل جوان ۳۱ ساله اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات ملکی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی از قاتل دستگیر شده، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6100784

دیگر خبرها

  • لحظه بازداشت عامل مرگ زهره فکور بازیگر سینما
  • هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • مدیر عامل کافه بازار: بازار طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است
  • هوش مصنوعی در پست‌های پایین جایگزین انسان‌ها می‌شود
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند