Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته استقلال در یک اتفاق عجیب قرارداد مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان یک دهه گذشته خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد، اتفاقی که خشم گروهی از هوادران و همچنین بازیکنان این تیم را در بر داشت و این سوال را در ذهن ها مطرح کرد که آیا شان بازیکن با سابقه ای مانند جباری نباید حفظ می شد؟

قطع همکاری دور از شان با ستاره ها اما برای اولین بار نیست که در این تیم روی می دهد و در گذشته نیز بازیکنان بزرگی که هر یک در دوره ای کاپیتان این تیم نیز بوده اند با شرایط نامطلوبی از استقلال کنار گذاشته شدند که می توان در این بین به نام بازیکنانی همچون جواد زرینچه، محمود فکری، وحید طالب لو، آرش برهانی، امیر حسین صادقی، پیروز قربانی، رضا عنایتی و حنیف عمران زاده اشاره کرد که هر یک سال ها سابقه بازی در استقلال را در کارنامه خود می دیدند اما با بی مهری از این تیم کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه پیروز قربانی که او نیز با وجود سابقه کاپیتانی در استقلال با بی مهری مسئولان این تیم روبرو شد و ناچار به ترک استقلال شد گفت: تا جایی که یادم می آید با بازیکنان بزرگ استقلال رفتار خوبی نمی شد از زرینچه و فکری تا امروز که به جباری ختم شد و مشخص نیست تا چه زمانی قرار است این اتفاقات ادامه یابد.

وی ادامه داد: افتخاری به عنوان مدیر عامل استقلال به دلیل مشکلات شخصی خودش با جباری از مدیر عاملی خود سوء استفاده کرد؛ امسال افتخاری دوروزی می آیند و بعد خواهند رفت و این استقلال و هواداران هستند که می مانند. جباری جوانی خود را برای این تیم گذاشته و محبوب هوادران بوده است و باید شان او حفظ می شد.

قربانی در رابطه با این که آیا این مشکلات ناشی از روی کار آمدن مدیران غیر فوتبالی که با گذشته این باشگاه آشنای ندارند نیست، تشریح کرد: بله دقیقا مشکل فوتبال بی در پیکر ما همین است، وقتی برای اینکه یک سری افراد سیاسی بیکار نباشند با رابطه همه کاره بزرگ ترین تیم های ایران می کنیم نتیجه اش می شود اینکه امسال افتخاری برای تصفیه حساب شخصی با بازیکن با سابقه ای مانند جباری از موقعیت خود سوء استفاده می کند و به راحتی شان او را زیر سوال می برد.

606

جباری قربانی صادقی طالب لو استقلال کاپیتان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اَن هَتوِی، بازیگر مطرح هالیوود، طی یک پیامی ویدیوی از لئاندرو تروسارد، مهاجم آرسنال، غافلگیر شد.

هفته گذشته ویدیویی از این بازیگر مطرح در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که آن از گل دیدنی تروسارد به ولورهمپتون خوشحال بود و در آن مشخص کرد که طرفدار آرسنال است.

روز دوشنبه، این بازیگر 41 ساله همراه با نیکلاس گالیتزین برای تبلیغ فیلم جدیدش در برنامه شبکه اِن‌بی‌سی حضور داشت که یک ویدیو از تروسارد او را غافلگیر کرد.

در این ویدیو تروسارد خطاب به هَتوِی گفت: "هی اَن، من واقعاً شادی به دلیل گلی که زده بودم را دوست داشتم. به حمایت از آرسنال ادامه بده و امیدوارم به زودی تو را در ورزشگاه امارات ببینم."

هَتوِی که با این پیام غافلگیر شده بود برای لحظاتی سکوت کرد و سپس گفت که از شدت هیجان می‌لرزد. گالیتزین 29 ساله، گفت: "بیش از هر چیز دیگری توسط ورزشکاران تحت تأثیر قرار می‌گیرم و این پیام واقعا من را شوکه کرد."

هَتوِی به تازگی در گفتگو با مجله اینتِرویو اعلام کرده بود که آرسنال را دنبال می‌کند و میکل آرتتا مربی مورد علاقه اوست.

او قطعا یکی از طرفدارانی است که علاقه دارد آرسنال امشب به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. توپچی‌های لندنی فصل گذشته با منچسترسیتی در رقابت بودند که در نهایت سیتی به این عنوان دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس