Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@13:55:18 GMT

پيروزي «الهه منصوريان» در ليگ ووشو چين

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۸۸۲۷

پيروزي «الهه منصوريان» در ليگ ووشو چين

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - بانوي ووشوکار ايران در جريان رقابت هاي ليگ ووشوي چين برابر «وانگ کي هان» قهرمان کيک بوکسينگ حرفه اي جهان به پيروزي دست يافت.

«الهه منصوريان»، «سهيلا منصوريان» و «کيميا شوشتري» سه بانوي سانداکار ايران، تيم «چانگ چونگ» چين را در رقابت هاي ليگ ووشوي اين کشور همراهي مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته دوم اين رقابت ها، «الهه منصوريان» ووشوکار مطرح کشورمان به مصاف «وانگ کي هان» قهرمان کيک بوکسينگ حرفه اي جهان که يکي از مطرح ترين بانوان ورزش چين محسوب مي شود رفت و در پايان مبارزه اي تماشايي و پرهيجان به پيروزي دست يافت.
«سهيلا منصوريان» نيز با وجود مصدوميت از ناحيه کتف به مصاف حريفي از کشور ميزبان رفت و با اينکه تلاش زيادي از خود نشان داد در نهايت شکست خورد.
سهيلا منصوريان، هفته گذشته در نخستين مبارزه خود در ليگ حرفه اي چين به پيروزي رسيده بود.
با اين اوصاف در مرحله نخست حضور اين سه بانوي ووشوکار کشورمان در فصل جاري ليگ چين، سه پيروزي و دو شکست براي آنان به دست آمد.
اين سه ووشوکار بزودي به ايراني بازمي گردند و پس از استراحتي چند روزه دوباره براي همراهي تيم «چانگ چونگ» راهي چين مي شوند.
ورزشي**3783**1545
خبرنگار: امير ميرزاييان
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 6081046

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی