Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:28:53 GMT

حمایت خواهر رونالدو از برادرش

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۹۳۴۴

حمایت خواهر رونالدو از برادرش

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در این فصل کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید و دارنده پنج توپ طلا آن طور که باید موفق نبود و درخشش چندانی نداشت.

از طرفی هواداران این تیم انتظار چنین عملکردی را از ستاره تیمشان ندارند و شروع به انتقاد از این بازیکن کرده اند.

"کاتیا آویرو" خواهر کریستیانو رونالدو هم در پاسخ به انتقادات و در جهت حمایت از برادرش در اینستاگرام نوشت:

«می خواستم به تو بگویم زمانی که 12 ساله بودی و با چشمانی پر از اشک اما قلبی سرشار از امید به لیسبون رفتی هیچ کس باور نداشت که روزی ستاره می شوی و همه گفتند او یک بچه از خیابان های "مادیرا" است اما پنج سال بعد در اسپورتینگ متوجه مهارت استثنایی تو شدند و بعد از چند ماه با منچستر یونایتد قراردادی را امضا کردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که به انگلیس رسیدی باز هم خرید تو را قبول نداشتند اما در 6 فصل 118 گل به ثمر رساندی و وقتی به رئال مادرید پیوستی گفتند تو فقط یک نام بزرگ برای فروش پیراهن ها هستی اما از سال 2009 تا به امروز بعد از بازی 418 دیدار 442 گل به ثمر رساندی و رکوردی نمانده که نزده باشی.

سال 2008 اولین توپ طلا را دریافت کردی همه گفتند این آخرین توپ طلایش است در حالیکه بعد از آن 4 توپ طلای دیگر گرفتی.هنگامی که کاپیتان تیم ملی شدی ،گفتند کاپیتان بدون کاریزما هستی و قدرت رهبری نداری اما در یورو 2016 اولین پرتغالی بودی که جام رقابت های یورو را بالای سر بردی.

و حالا چون در یکی - 2 دیدار گل نزدی انتقاد می کنند و می گویند پایان کار تو است و افت کردی.نگران نباش وقتی دوباره گل یا رکورد بزنی و یا با جام بر فراز برج ایفل بایستی ،می شوی همان بازیکن محبوب سابق و آنها تو را می بینند و تشویقت می کنند.

 


انتهای پیام/


پاسخ دندان شکن خواهر رونالدو به انتقادات

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند

محمد امیرآبادی، استادیار مهندسی حمل و نقل در دانشگاه علم و صنعت در آذرماه سال ۱۴۰۰ با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران منصوب شده بود. اعضای بدن محمد امیرآبادی نیز پس از مرگش به بیماران نیازمند اهدا شد. این خبرگزاری نوشته‌بود که «مشخص شده قتل مدیر شهرداری تهران به دست همسرش صورت گرفته است.»

محمدرضا اصغری، برادر همسر امیرآبادی در گفت‌وگو با «شبکه شرق» ضمن تکذیب این خبر در مورد جرییات آن توضیح داد: «شوهر خواهر من 12 بهمن سال گذشته فوت کرد. علت فوت هم گازگرفتگی اعلام شد. اما از 26 فروردین خواهر من را بازداشت کرده و به آگاهی شاپور بردند. خواهر من در بازداشت موقت است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانم این خبر از کجا منتشر شده‌است. حتی با بازپرس پرونده صحبت کردم که حتی به من گفتند لازم نیست وکیل بگیرید و مساله حل می‌شود. خودشان هم نمی‌دانستند چرا این خبر به این شکل منتشر شده‌است.»

اصغری اضافه کرد: «در این پرونده 3 مرد و یک زن (خواهر من) بازداشت شده‌اند. به ما گفته‌اند که قاتل خودش را معرفی کرده و البته اسمش آنطور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند کیوان نیست. بازپرس هم توضیح داد که ما فقط به همین دلیل خواهر شما را در بازداشت نگه داشتیم چون می‌خواهیم به اصل ماجرا برسیم. مشکل‌شان این است که چرا اورژانس و آتش‌نشانی مرگ بر اثر گازگرفتی را تایید کرده‌است.»

برادر همسر امیرآبادی در پایان تاکید کرد: «این 3 مردی که بازداشت شده‌اند هم از کارمندان شهرداری هستند.خواهر و شوهر خواهر من هم از مدیران شهرداری بوده و هستند.»

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!