Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجستان- دادستان بجستان گفت: نبود اعتبار دلیلی نمی شود که در زمان حادثه از قصورات هر دستگاهی چشم پوشی کنیم و باید این نواقص در جهت ایمنی برای مردم انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن مهاجریان مقدم  در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم بجستان واجرای طرح کاهش تصادفات درون وبرون شهری اظهار کرد: دستگاه های متولی درحوزه کاهش تصادفات درون وبرون شهری با همیاری وهمراهی و انجام بازدید های میدانی ضمن شناسایی نقاط حادثه خیز وارایه راهکار در کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت درکمترین زمان ممکن نقاط حادثه خیز را رفع نقص ورفع خطر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: کارشناسان پلیس راهور و پلیس راه در صورت بروز حادثه میزان تقصیر دستگاه های مرتبط را درنظر کارشناسی خود لحاظ کنند زیرا  علی رغم تلاش کلیه دستگاه ها و مسئولان  کمبود اعتبار دلیلی برعدم رفع نقص نیست.

 دادستان بجستان با تاکید بر اینکه هر ۱۵ روز گزارش اقدامات خود را حوزه پیشگیری از جرم باید منعکس کنند گفت: امید است با رفع نقاط حادثه خیز خصوصا درمحورهای مواصلاتی جاده بجستان فردوس اعم از خط کشی، نصب علایم هشدار دهنده تا نیمه اول بهمن ماه شاهد شهری بدون تصادف باشیم.

 مهاجریان مقدم ابراز کرد: بزودی کمپین شهر بدون تصادف  جهت شناسایی وبرخورد با موتورسیکلت سواران حادثه ساز ورانندگان پر خطر به همت دبیرخانه  ستاد پیشگیری از جرم بجستان راه اندازی می شود و دیدبانان پیشگیری از جرم  درصورت مشاهده هرگونه رفتار پرخطر یا حادثه ساز در شهرستان با ارسال عکس وتصویر گزارشات خود را ارسال  می کنند.

دادستان بجستان تاکید کرد:  قطعا دستگاه قضایی  شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم وکاهش تصادفات با متخلفین ورانندگان پر خطر  وحادثه ساز برخوردخواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است