Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که مشکلات این باشگاه برطرف نمی‌شود، چرا که مشکل‌گشایی وجود ندارد. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل برق جدید شیراز اظهار داشت: در این مسابقه باید حداقل سه  گل به حریف می‌زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق جدید به تهران آمد، فقط زیر توپ زد و یک امتیاز گرفت. من گفته بودم اگر نفرات جدید به تیم ما اضافه شوند و ابزار لازم را داشته باشیم، می‌توانیم بازی باکیفیتی ارائه کنیم و می‌توان راه‌آهن را در لیگ یک حفظ کرد.

وی ادامه داد: این مسابقه اولین بازی بازیکنان جدید ما با هم بود و آنها تنها باید دقت خود را بالا ببرند. برق جدید 10 نفره در محوطه شش‌قدم خود حضور داشت و دفاع می‌کرد. امیدوارم این اتفاق در دیدارهای بعدی رخ ندهد و تیم‌های مقابل ما فقط به دفاع نپردازند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره اعتراضات خود به سعاد وفاپیشه، داور مسابقه که منجر به اخراجش از کنار زمین شد، تصریح کرد: حریف سه تعویض انجام داد که هر تعویض 30 ثانیه زمان می‌برد. دقیقه به دقیقه یکی از بازیکنان حریف روی زمین می‌افتاد و تنها چهار دقیقه وقت اضافه اعلام شد. من این را تذکر دادم که داور مرا اخراج کرد. او به من گفت برو بالا که من گفتم نمی‌خواهد با ادب صحبت کنی و ادب را باید نشان دهی، چون پدر تیم من را درمی‌آوری!

وی ادامه داد: داور چهارم داور به مراتب بهتر از داور وسط بود! قضاوت وفاپیشه خیلی ضعیف بود. داور می‌خواست سریع بازی را تمام کند. داوران باید تلاش کنند وجدان کاری داشته باشند.

بیاتی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم با ادامه روند کنونی می‌تواند در لیگ دسته اول ماندنی شود یا خیر، تصریح کرد: ما از امتیازی که باید در نیم‌فصل دوم کسب می‌کردیم، دو امتیاز کمتر داریم. ما باید این مسابقه  را می‌بردیم که اگر در دیدار خارج از خانه هفته بعد پیروز شویم، به هدف خود می‌رسیم. اگر از هر دو بازی چهار امتیاز بگیریم در لیگ دسته اول می‌مانیم.

وی درباره اینکه آیا مشکلی از مشکلات پرتعداد باشگاه راه‌آهن حل شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات ما حل نمی‌شود، چون کسی مشکل‌گشا نیست! یک نفر باید به ما کمک کند و تا زمانی که کسی به کمک ما نیاید، اوضاع همین است. امیدوارم با تلاش‌هایی که دوستان نزدیک ما می‌کنند، قبل از بازی هفته بعد مقابل مس کرمان از این شرایط بد خارج شویم.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری

داور 31 ساله تهرانی که متولد 8 آذر 1371 است و مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارد. نام او از سال 2020 وارد لیست بین‌المللی داوران شد.

این، اولین قضاوت عرب‌براقی در جام حذفی این فصل است. او در لیگ برتر این فصل، 2 بازی پرسپولیس (برد یک صفر بیرون از خانه برابر تراکتور و تساوی 2 بر 2 بیرون از خانه برابر استقلال خوزستان) را سوت زده ولی قضاوتی برای آلومینیوم نداشته است.

این برای پنجمین بار است که عرب‌براقی در جام حذفی قضاوت می‌کند. در 4 بازی قبلی، 13 کارت زرد از جیب او خارج شده و یک پنالتی هم اعلام شده است. 

عرب‌براقی 9 بازی پرسپولیس در همه رقابت‌ها را سوت زده و قرمزها با او، 6 برد و 3 مساوی دارند و هرگز شکست نخورده‌اند به علاوه 10 اخطار و 2 اعلام پنالتی که هر دو هم گل شده است. تمامی این 9 بازی در لیگ برتر بوده است.

عرب‌براقی سابقه سوت زدن 6 بازی آلومینیوم را هم دارد: 4 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام آزادگان. یک برد، 3 مساوی و 2 باخت برای نماینده اراک در این بازی‌ها ثبت شده به علاوه 4 کارت زرد و یک خطای پنالتی. 

این برای سومین بار است که عرب‌براقی، رویارویی پرسپولیس و آلومینیوم را قضاوت می‌کند. هر 2 دیدار قبلی را پرسپولیس با کلین‌شیت برده است؛ 2 صفر در ورزشگاه آزادی و در دور برگشت لیگ بیستم با گلهای مغانلو روی پاس ترابی و ترابی روی پاس مغانلو و یک صفر در دور رفت لیگ 22 در اراک با تک گل میلاد سرلک روی پاس ترابی.

آلومینیوم در اراک با قضاوت عرب‌براقی، یک برد، یک مساوی و یک باخت دارد. پرسپولیس هم بیرون از خانه با سوت این داور، 4 برد و 2 مساوی کسب کرده است.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)