Web Analytics Made Easy - Statcounter


فیلم‌های هنرمندان تجسمی در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

به گزارش امتداد نیوز، فیلم‌های هنرمندان تجسمی در خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌رود. دوره اول نمایش این فیلم‌ها به آثار خسرو سینایی درباره هنرمندان تجسمی اختصاص دارد. بر این اساس فردا چهارشنبه ۲۷ دی فیلم‌های «شرح حال» درباره ژازه تباتبایی محصول سال ۱۳۴۷، «حاج منصور الملکی» درباره حاج منصور الملکی محصول سال ۱۳۵۱، «گیزلا» درباره گیزلا وارکا سینایی محصول سال ۱۳۷۲، «میان سایه و نور» درباره فرح اصولی محصول سال ۱۳۸۲ که همگی با کارگردانی خسرو سینایی تولید شده‌اند، در خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر این دوره نمایش فیلم نیز امین بیگی خواهد بود.

برنامه نمایش فیلم‌های هنرمندان تجسمی به روایت خسرو سینایی چهارشنبه ۲۷ دی ساعت ۱۸:۳۰ در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

ورود برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

true برچسب ها : خانه هنرمندان ایران خسرو سینایی ژازه تباتبایی سینمای مستند true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  نمایش سفر به خورشید به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی محصول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم خوش درخشید. بر این اساس هیئت داوران نمایش «پناه آخر» از خوزستان، «ضامن» از چهارمحال‌وبختیاری و «سفر به خورشید» از کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان سه نمایش برگزیده انتخاب کرد. نمایش تئاتر خیابانی سفر به خورشید، جلوه‌ای از پیوند هنر و باور‌های مذهبی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است که داستان شفا یافتن یک معلول پس از سال‌ها انتظار را روایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • نمایش یک فیلم‌تئاتر و مستند «فراتر از آرمانشهر» در خانه هنرمندان
  • درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در جشنواره ملی