Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اینکه 12 درصد از مجموع صدقات پرداختی مردم البرز به این نهاد در قالب کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت پرداخت می‌شود، اظهار کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری 500 نوعروس مشمول پرداخت کمک هزینه جهیزیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای رفع نیازهای مددجویان همه ساله جدول سهم‌بندی صدقات جهت هزینه‌کرد در زمینه‌های مسکن، درمان، جهیزیه، وام کارگشایی، کمک‌های معیشتی، تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان تهیه و مطابق آن خدمت‌رسانی می‌شود، افزود: 45 درصد از یک میلیارد تومان کمک هزینه جهیزیه به مددجویان نوعروس البرزی از محل صدقات مردم نیکوکار تامین شده است.
محمدی‌فرد گفت: درحال حاضر سرانه پرداختی کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت رقمی معادل دو میلیون تومان است و با توجه به هزینه‌های گران اقلام جهیزیه لازم است خیران در این زمینه کمیته امداد را یاری کنند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به برخی اقدامات این نهاد به منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک، ابرازکرد: ارایه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت از جمله برنامه‌های کمیته امداد است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس

 مقصود کشاورز  با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو  یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان هریس توزیع شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.

وی ارزش هر بسته را ۹۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هریس  تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق روستایی در سطح شهرستان هریس توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود