Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@10:43:39 GMT

جديدترين مدل سرويس خواب اتاق نوجوان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۰۰۹۴

جديدترين مدل سرويس خواب اتاق نوجوان

خبرگزاري آريا - وب سايت بيوتي هوم: مدل تختخواب نوجوان در انواع طرح و رنگ هاي متنوع موجود است و شما مي توانيد از بين اين مدل هاي زيبا و خاص تختخوابي شيک و در عين حال جذاب را براي دکوراسيون داخلي اتاق خواب نوجوانان انتخاب نماييد. در ادامه جديدترين مدل هاي تختخواب نوجوان را در اختيار شما همراهان عزيز و گرامي قرار داده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يکي از مهم ترين وسايل در هر اتاق خوابي تختخواب است بنابراين بهتر است در انتخاب طرح و رنگ تختخواب تک نفره و تخت خواب دو نفره حساسيت لازم را به خرج دهيد تا بتوانيد تختخوابي مناسب و کاربردي را براي اتاق خواب فرزند خود انتخاب نماييد.

مدل تخت خواب نوجوان با جديدترين طرح هاي مد سال
بهتر است مدل تخت خواب نوجوان و مدل تخت خواب کودک را با توجه به جنسيت و سن و سال فرزند خود انتخاب نماييد تا انتخابي درست و مناسب داشته باشيد. در ادامه تصاويري از انواع مدل هاي تخت خواب نوجوان با طراحي کاربردي و شيک را مشاهده خواهيد کرد.

مدل تخت خواب دخترانه نوجوان
مدل و طراحي تخت خواب مي تواند تاثير زيادي در دکوراسيون داخلي اتاق خواب نوجوان دخترانه داشته باشد. مدل تخت نوجوان در انواع طرح هاي کلاسيک و مدرن موجود است و شما مي توانيد از بين اين مدل هاي متنوع تخت خوابي را که با دکوراسيون داخلي اتاق خوابتان مطابقت دارد انتخاب نماييد. در طراحي تخت خواب دخترانه و پسرانه نوجوان از وسايلي نظير چوب و فلز و ام دي اف و … استفاده مي شود که انتخاب جنس تخت خواب کاملا سليقه اي است و بهتر است شما تختي را براي اتاق فرزند خود انتخاب نماييد که داراي جنس و کيفيت مناسب و خوبي است.













علاوه بر جنس تخت خواب پسرانه نوجوان بايد در انتخاب رنگ آن نيز دقت داشته باشيد. توجه داشته باشيد که براي انتخاب رنگ تخت خواب پسرانه بهتر است از رنگ هايي که مورد علاقه پسران نوجوان است استفاده نماييد. مدل تخت خواب پسرانه نوجوان در انواع رنگ هاي تيره و روشن موجود است و شما مي توانيد از بين اين طرح و رنگ هاي متنوع تخت خوابي شيک و در عين حال جذاب را انتخاب نماييد. توجه داشته باشيد که بهتر است بعد از انتخاب مدل و رنگ تخت خواب بايد روتختي مناسبي را براي تخت خواب انتخاب نماييد تا زيبايي طرح و رنگ آن بيشتر شود.




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، علیرضا نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شب گذشته (شنبه ۲۶ اسفند) رخ داد که بر اثر آن علاوه بر قطع انگشتان دست نوجوان ۱۲ ساله ، وی به شدت از ناحیه گردن نیز دچار آسیب دیدگی شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه نیروهای امدادی فرد حادثه دیده را برای مداوا به مرکز درمانی منتقل کردند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: پیش تر نیز در شب چهارشنبه آخر سال بر اثر انفجار ترقه، کودک خردسالی در این شهرستان از ناحیه انگشتان دست دچار قطع عضو شد.

وی ادامه داد: از شب چهارشنبه آخر سال تاکنون در گیلانغرب پنج نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب دیدگی شده اند که شامل یک کودک، یک نوجوان و سه جوان هستند که دچار آسیب دیدگی، قطع عضو و سوختگی سطح یک و ۲ شده اند.

نظری افزود: با وجود هشدارهای مکرر از طریق رسانه ها و فضای مجازی به خانواده ها جهت مراقبت از فرزندان و پرهیز از رفتارهای پرخطر به منظور حفظ سلامت و امنیت، شاهد چنین حوادث تلخی هستیم.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • کمک برادران نوجوان یزدی به آزادی زندانیان
  • کمک برادران نوجوان یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • کودک و نوجوان در صدر آمار تعداد چاپ کتاب
  • دو بازیکن نوجوان در ترکیب اصلی فولاد!
  • واکنش داوران برنامه محفل به تلاوت فوق العاده پسر نوجوان | ببینید
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • کتاب‌های پیشنهادی محمد میرکیانی برای نوروز کودکان و نوجوانان
  • قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه
  • علت حادثه اتوبوس سرویس کارکنان در پاکدشت خواب آلودگی راننده بود