Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد حوادث ناگواری بوده‌ایم و عده‌ای معدود از فضای اعتراض آمیز به وجود آمده سوء استفاده کرده و با اغتشاش و سوزاندن مساجد و پرچم در صدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا جایی که سلطنت طلبان، منافقان، آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ذوق زده سعی کردند که اهداف شوم خود را اجرایی کنند اما مردم ما هوشیار بوده و همواره حامی نظام و مقام معظم رهبری هستند.

کبیری تصریح کرد: این حوادث به مسئولان نظام و سران سه قوه هشدار می‌دهد که باید تمام توان خود را در جهت حل مشکلات مردم متمرکز کنند تا پاسخ درخوری برای حضور میلیونی مردم در حفظ انقلاب داشته باشند.

نماینده مردم خوی و چایپاره بیان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم اقدامات لازم را برای بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام دهد.

وی ادامه داد: از وزیر راه انتظار می‌رود که نسبت به راه‌های مواصلاتی شهرستان خوی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

کبیری خطاب به وزیر مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به اهمیت مرز رازی در تبادلات میان ایران و ترکیه متأسفانه روند کلنگ زنی بسیار کند بوده و به بررسی نیاز دارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره بیان کرد: از وزیر نیرو درخواست می‌کنم نسبت به تأمین آب شرب و کشاورزی شهرستان‌های خوی و چایپاره رسیدگی بیشتری انجام دهد، همچنین از وزیر آ‌موزش و پرورش درخواست دارم در پرداخت به موقع حقوق معلمان حق‌التدریس اهتمام بیشتری بورزد و از کمیسیون آموزش نیز می خواهم که نسبت به تعیین تکلیف حق‌التدریسان و نهضتی‌ها اقدامی فوری به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سیدناصر حسینی»، نماینده مردم گچساران، امروز در صحن مجلس به وزیر ارتباطات درباره «سرقت امپراتوری‌ اپراتورهای بی‌رحم از جیب مردم» تذکر داد.

براساس گزارش دیجیاتو، حسینی گفت: «وزیر ارتباطات به‌عنوان تنظیم‌گر ارتباطات کشور، بین منفعت عمومی و نیاز بخش خصوصی تعادل برقرار کند. اگر افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت امری ضروری است، باید از افزایش بیش از آن جلوگیری کنید. افزایش قیمت بالای ۷۰ تا ۱۵۰ درصدی بسته‌های اینترنتی توسط امپراتوری اپراتورهای بی‌رحم یک سرقت آشکار از جیب مردم است.»

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، این نماینده مجلس از وزیر ارتباطات خواست: «در ارتباط با چندهزار میلیارد هزینه‌های مربوط به فیلترشکن شفاف‌سازی کنید؛ چرا که مردم از نان شب خود می‌گذرند اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند. آیا برای میزان دقیق گردش مالی هزینه‌های فیلترشکن و دلایل عدم برخورد با آن پاسخی دارید؟»

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898804

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت