Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@01:02:16 GMT

برانکو سقوط کرد، دایی صعود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۰۱۷۶

برانکو سقوط کرد، دایی صعود

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جدید‌ترین رنکینگ برترین مربیان جهان توسط سایت Clubworldranking اعلام شد.

 

در این گزینش برانکو ایوانکوویچ که در روزهای اخیر قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید کرد، ۲ پله سقوط را تجربه کرد وی با ۳۳۰۵ امتیاز از رده ۱۳۴ تا ۱۳۶ سقوط کرد.

 

علیرضا منصوریان که ابتدای فصل سرمربی استقلال بود و تحت هدایت وی،‌تیم آبی‌پوش امتیازات زیادی را از دست داد، ۲۳۴۱ امتیاز گرفت و از رده ۲۱۲ به ۲۲۴ سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیروس پورموسی، سرمربی فولاد اهواز ۱۶۸۲ امتیاز گرفت و از رده ۳۳۶ به ۳۳۸ نزول کرد.

 

مجتبی حسینی، مربی فصل قبل ذوب‌آهن نیز سقوط کرد. وی با ۱۱۲۹ امتیاز از رده ۴۶۹ به ۴۹۵ رسید.

 

امیر قلعه‌نویی، سرمربی فصل جاری ذوب‌آهن با ۷۳۶ امتیاز از رده ۶۱۹ به ۶۵۵ رسید و او نیز سقوط کرد اما علی دایی ۲ پله صعود را تجربه کرد.مربی سایپا با ۶۰۹ امتیاز از رده ۷۱۲ به ۷۱۰ بالا آمد.

 

فراز کمالوند(صنعت نفت آبادان) با ۴۹۷ امتیاز از رده ۷۵۳ به رده ۷۷۴ سقوط کرد.همینطور محمدرضا مهاجری،‌مربی پدیده نیز ۴۷۲ امتیاز گرفت از رده ۷۷۲ به رده ۷۸۷ سقوط کرد.مجید جلالی دیگر مربی سقوط کرده ایران در این رنکینگ بود که با ۴۳۴ امتیاز از رده ۸۰۹ به رده ۸۱۱ رسید.

 

فیروز کریمی نیز تجربه مشابهی داشت و به عنوان مربی گسترش فولاد تبریز با ۴۲۱ امتیاز از رده ۷۷۱ به رده ۸۱۸ رسید.

 

حسین فرکی، سرمربی فصل قبل سایپا با ۳۸۶ امتیاز در جایگاه قبلی یعنی ۸۳۵ باقی ماند.

 

همچنین زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان نیز با سقوط مواجه بود.زیرا وی با ۲۸۰ امتیاز  از رده ۹۲۸ به رده ۹۳۰ تنزل جایگاه یافت.

 

در این رده‌بندی همچنین زین‌الدین زیدان، همچنان بهترین مربی فوتبال باشگاهی جهان باقی ماند.وی ۱۷۵۰۰ امتیاز گرفت و از جایگاه خود را به عنوان مربی برتر دنیا حفظ کرد. رناتو گائوچو از تیم گرمیو برزیل با ۱۳۲۷۴ امتیاز دوم و دیگو سیمئونه از اتلتیکومادرید با ۱۳۲۳۶ امتیاز، دوم و سوم شدند.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان به شرح زیر اعلام شد:   الیاس علی‌اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.   بتول پاک‌روح سرمربیگری تیم ملی بانوان را برعهده گرفت و فاطمه اسلامی نیز به‌عنوان مربی معرفی شد.   همچنین محبوبه خورشیدی به عنوان سرمربی تیم دختران جوان ایران تا پایان مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد.   تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های قهرمانی آسیا که قرار است خرداد امسال در تهران برگزار شود، آماده می‌کنند.    مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از چهارم اردیبهشت در بجنورد آغاز خواهد شد.    ملی پوشان کوراش پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره کهن را در پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • علی دایی سرمربی فصل بعد پرسپولیس می‌شود؟
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟