Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی جباری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با رادیو درباره اتفاقاتی که میان او و باشگاه استقلال رخ داده است ،گفت:فکر می‌کنم مدیریت باشگاه استقلال یک گوشه از مدیریت‌هایی است که در ورزش کشور انجام می‌شود و می‌توان آن را به سایر نقاط ورزش هم تعمیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها اتفاقاتی است که به ورزش و ورزشکاران ضربه می‌زند و شما ببینید چه کار‌هایی انجام می‌شود. در رابطه با خود من مسائل اخلاقی را رعایت نکردند و در پایان هم توضیحی ندادند. مردم به همین دلیل چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهند. باید یک جایی مقابل این کار‌ها گرفته شود و وزیر ورزش هم که چنین فردی را مدیر باشگاه کرده، باید بداند که مدیرش یک جوان را که سال‌ها زحمت کشیده و به جایی رسیده، بدون دلیل و توضیح کنار گذاشته است و این برای باشگاه ضرر مالی دارد. مردم هم این مسائل را متوجه می‌شوند و ما خیلی با این مسائل بد روبه‌رو هستیم. باید همین‌جا جلوی چنین مسائلی را بگیرند تا دیر نشود.

او تصریح کرد: مردم در جریان شرایط من با باشگاه استقلال قرار دارند و می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد و چطور مرا از این تیم کنار گذاشتند. در ابتدا گفتند بحث پزشکی بوده است که این موضوع صحت نداشت. در ادامه مدعی شدند وینفرد شفر تمایلی به حضور من در تمرینات نداشته است که شفر هم گفت: چنین اظهارنظری نکرده است. شفر به من گفت که از همان ابتدا به او اعلام شده بود، مهدی رحمتی می‌تواند در تمرینات شرکت کند، اما جباری چنین حقی ندارد و کارش تمام است.

او ادامه داد: من برای حل مشکل از فدراسیون فوتبال پیگیر شدم و از آن جا اطلاع پیدا کردم که مسئولان باشگاه استقلال مدعی شده‌اند من در تمرینات شرکت نکرده‌ام که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. در برنامه ۹۰ مواردی مطرح شد که همه متوجه شدند من تمایل به شرکت در تمرینات نداشتم یا این که مرا از تیم کنار گذاشتند. درجلسه‌ای که به همراه توفیقی (معاون ورزشی باشگاه استقلال) با وثوق‌احمدی (رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال) داشتیم، قرار شد باشگاه استقلال مستندات خود را برای اینکه من در تمرینات شرکت نکرده‌ام، ارائه کند که چنین اتفاقی رخ نداد.

جباری اضافه کرد: در آن نشست وثوق احمدی به ما توصیه کرد که مشکلات را در فضایی دوستانه برطرف کنیم که این‌طور نشد و در نهایت تصمیم به فسخ قرارداد گرفتند. به نظرم مسئولان باشگاه استقلال با این کار اشتباهات‌شان را کامل کردند. این تصمیم را افتخاری گرفته است، چون من در جلسه‌ای با حضور بازیکنان مطالبی را بیان کردم که باعث ناراحتی‌شان شده است. برخی مسائل در باشگاه استقلال آزاردهنده است. وینفرد شفر به من گفت که این حق یک بازیکن نیست که از حضور در تمرینات منع شود و رفتار نادرست به شمار می‌آید. تا به امروز مسئولان باشگاه استقلال دلایلی برای کنار گذاشتن من نداشته است.

مدیران باید به مردم پاسخگو باشند

جباری تصریح کرد: باشگاه استقلال دولتی است و مدیران این باشگاه را از سوی دولت انتخاب می‌شوند. آن‌ها که از جیب خود برای باشگاه هزینه نمی‌کنند و هزینه‌ها از بیت‌المال تأمین می‌شوند. با این شرایط باید نسبت به کار‌هایی که انجام می‌دهند به مردم پاسخگو باشند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال  گفت: متأسفانه این اتفاق در یک باشگاه دولتی رخ می‌دهد که مدیرعاملش به کسی پاسخگو نیست و اگر باشگاه خصوصی بود و یک شخص برای تیم هزینه می‌کرد، هیچ وقت مدیرعامل جرأت نداشت که چنین رفتاری را کند و تصمیم شخصی بگیرد. در یک باشگاه خصوصی هیچ وقت مدیرعامل چنین تصمیمی نمی‌گرفت که با اعتبار و شخصیت یک بازیکن بازی کند. البته او فکر کرده با اعتبار آن بازیکن بازی کرده است، اما این‌طور نیست.

منصوریان به فکر خودش بود

او ادامه داد: مردم خودشان می‌دانستند که مدیریت باشگاه در قبال من چه کاری کرده است و من هم سعی کردم اگر موضوعی وجود دارد، راحت به آن‌ها بگویم. البته اجازه دادم زمان مشخص کند که چه اتفاقی رخ داده است. یک بار هم با سرمربی تیم نشستیم و صحبت کردیم تا به او بگویم که چه اتفاقی رخ داده است. فقط متأسفم که مدت زمان کوتاهی در خدمت استقلال بودم. من را کنار گذاشتند و مدیرعامل یا هر کسی که این کار را کرده باید پاسخ این سؤال را بدهد. فکر می‌کنم باشگاه با نظر منصوریان و البته فشار هواداران من را جذب کرد، اما متأسفانه رفتار منصوریان به‌عنوان سرمربی برای من قابل قبول نبود، چون فقط فکر خودش بود.

 بازیکن سابق استقلال بیان کرد: من از این موضوع ناراحت شدم و رنجیدیم و این رنجش پس از دیدار با شفر 2 برابر شد. چون من برای او (شفر) بازی نکردم و اصلاً همدیگر را ندیده بودیم. خودشان هم یکسری نقد‌ها به امکانات و ... داشت، اما با هم صحبت کردیم و من هم یکسری مسائل را گوشزد کردم. شفر گفت: باشگاه از او خواسته یکسری اظهارات داشته باشد و از من پرسید اگر این اظهارات را انجام بدهد، برای من بد نمی‌شود؟ برای او مهم بود که صحبت‌هایش به اعتبار من ضربه نزند. من سال‌ها برای استقلال بازی کردم، جوانی‌ام در این تیم بود، اما برای بعضی‌ها این ارزش و اعتبار اهمیت نداشت و فقط فکر خودشان بودند و حتی فکر هواداران هم نبودند.

استعداد‌ها در نطفه خفه می‌شود

جباری اظهار کرد: همان مدیرعامل یا کسانی که من را کنار گذاشتند باید پاسخ بدهند، اما فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواستند در فضایی کار کنند که کسی مشکلات‌شان را نگوید. من می‌گفتم و حتی به شفر گفتم که به این دلیل من را کنار گذاشته‌اند که او گفت: اگر جایی دیگر کسی باشد که انتقاد کند و مشکلات را بگوید، از او استقبال می‌کنند. جوان‌های ما سختی زیادی می‌کشند و امکانات ندارند. دیدید سیدحسین حسینی، دروازه‌بان اول استقلال چه سختی‌هایی کشیده که به این جایگاه برسد، اما شاید فقط چند نفر مثل من و حسینی باشند که بین جوان‌های با استعداد کشور به جایی برسند. خیلی‌ها هستند که استعدادشان بیشتر از من و حسینی است، اما استعداد آن‌ها در نطفه خفه می‌شود. یک برنامه می‌گذارند که امثال حسینی صحبت‌هایش را می‌کند، اینکه چه سختی‌هایی کشیده و همه افسوس می‌خورند، اما باز مشکلات فراموش می‌شود. آقایان خواستند من را کنار بگذارند که مشکلات‌شان دیده نشود و به مدیریت‌شان به همین شکلی که هست ادامه بدهند.

بازیکنان باید از یکدیگر حمایت کنند

هافبک پیشین استقلال با اشاره به حمایت‌هایی که از او شده بود از مردم و هواداران تشکر کرد و در خصوص حمایت برخی هم‌تیمی‌های قدیمی خود گفت: متأسفانه ما بازیکنان نمی‌توانیم خوب از هم حمایت کنیم. ما باید پشت دیگر بایستیم تا به چیزی که حق‌مان است برسیم. ما باید ابتدا ببینیم چه کسی هستیم، چه حقوقی داریم و بعد پشت هم باشیم. خوشبختانه ما اکنون اتحادیه بازیکنان را تشکیل داده‌ایم که خودم عضو هیئت مدیره آن هستم و می‌خواهیم به بازیکنان گوشزد کنیم که چه حقوقی دارند، اما هنوز بازیکنان بلد نیستند چگونه از هم حمایت کنند.

جباری در خصوص اینکه آیا ابتدای فصل شرط حضور او در استقلال بازگشت پژمان منتظری به این تیم بوده است و صحبتی در این خصوص شده بود، تصریح کرد: پژمان منتظری که قبل از من به استقلال آمد. هیچ صحبتی هم در این زمینه نبوده است.  دیروز هم نامه‌ای دریافت کردم که فسخ قرارداد یک طرف من صورت گرفته است.

او یادآور شد: واقعاً یکی از انگیزه‌های من زمانی که می‌خواستم به ایران برگردم، هواداران بودند و اگر حمایت هواداران نبود دیگر بازی نمی‌کردم، اما به خواست آن‌ها برگشتم تا یک بار دیگر بازی برای استقلال مقابل هواداران را تجربه کنم. برای من خیلی سخت است بخواهم به جای دیگری فکر کنم.

تا آخر نیم فصل بازی نمی‌کنم 

جباری درباره آینده اش بیان کرد: در این نیم فصل باقی مانده بازی نمی‌کنم. چون از این اتفاقات خسته هستم و به لحاظ آمادگی نمی‌توانم به این زودی خودم را آماده کنم و نمی‌توانم به جایی کمک کنم. پس ترجیح می‌دهم برای هیچ تیمی بازی نکنم و این که منتظر رأی کمیته انضباطی در خصوص این رفتار باشگاه هستم تا ببینم برای فصل آینده چه تصمیمی بگیرم.

بازیکن سابق  استقلال در پایان گفت: از هواداران استقلال ممنونم که از من حمایت کردند. باشگاه استقلال بزرگ است و بازیکنان و هواداران لایق این هستند که شرایط بهتری داشته باشند و امیدوارم روزی به این حق خود برسند.

انتهای پیام/

اظهارات جباری درباره وضعیت خود دراستقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت

دو بازی ابتدایی پلی این کنفرانس غرب شب گذشته برگزار شد و بر اساس آن، لس آنجلس لیکرز به پلی آف راه پیدا کرد. فصل گلدن استیت وریرز اما همینجا تمام شد. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان تورنمنت پلی این میان تیم های کنفرانس غرب برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و اتفاقاتی که طی این دو بازی رخ داد. 

نیواورلینز پلیکانز 106-110 لس آنجلس لیکرز

لس آنجلس لیکرز سرانجام پس از پشت سر گذاشتن یک فصل عادی پرفراز و نشیب، موفق شد پلیکانز را در خانه اش شکست دهد تا به عنوان سید هفتم کنفرانس غرب، راهی پلی آف شود. نیواورلینز نتوانست از فرصت بازی خانگی خودش استفاده کند و حالا باید بازی مرگ و زندگی را مقابل ساکرامنتو کینگز برگزار کند تا شاید به عنوان تیم سید هشت به پلی آف برسد. زایان ویلیامسن که برای اولین بار در پلی این شرکت کرده بود، یک بازی فوق العاده را پشت سر گذاشت اما به دلیل مصدومیت، نتوانست تیمش را در کلاچ تایم همراهی کند و غیبتش یکی از مهم ترین دلایل شکست پلیکانز بود. لس آنجلس لیکرز حالا باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی این لیگ و تیمی که فصل پیش در فینال کنفرانس غرب مقابل آن سوییپ شد برود: دنور ناگتس! 

زایان ویلیامسن 40/11/5 ثبت کرد و بدشانس بود که نتوانست بازی را به پایان برساند. لبران جیمز برای سومین بار متوالی در پلی این پیروز شد و در این پیروزی، با آمار 23/9/9، سه توپربایی و دو بلاک نقش مهمی ایفا کرد.  آنتونی دیویس 20/15 با سه بلاک و 4 پرتاب آزاد کلاچ کار خودش را به پایان رساند. رکورد ای دی مقابل تیم سابقش در مجموع 3-12 است.  سی جی مک کالم بازی بسیار ضعیفی به نمایش گذاشت و 9 امتیاز با 1 از 9 سه امتیازی ثبت کرد.  گیب وینسنت در این بازی 9 امتیاز کسب کرد، او در 6 بازی قبل در مجموع 7 امتیاز گرفته بود!  لبران جیمز و آنتونی دیویس در این بازی روی هم 20 پرتاب آزاد داشتند، کل تیم پلیکانز 15 پرتاب آزاد داشت.   آمار بازی لس آنجلس لیکرز و نیواورلینز پلیکانز  ساکرامنتو کینگز 118-94 گلدن استیت وریرز

NBA فوق العاده است چون همیشه زمانی که دوست دارید و حسش درونتان باقی مانده، به شما فرصت انتقام می دهد. ساکرامنتو امروز از فرصتش استفاده کرد و انتقام شکست در پلی آف سال گذشته را از گلدن استیت وریرز گرفت. کینگز در اواسط کوارتر چهارم آن قدر اختلاف انداخته بود که هواداران سر دادن شعار معروف "Light the Beam" را شروع کردند. کینگز تنها فصل وریرز را به پایان نرساند، بلکه احتمالا مهری زد بر پایان نسل طلایی آنها. کینگز با این پیروزی به دومین بازی مرگ و زندگی برای خودش رسید: جدال با پلیکانز برای کسب آخرین سهمیه باقی مانده پلی آف کنفرانس غرب یعنی سید هشتم. وریرز حالا قرار است برای سومین بار در پنج فصل اخیر، در پلی آف بازی نکند. گلدن استیت در این بازی 16 ترن اور و 15 ریباند حمله به حریف داد. 

ساکرامنتو کینگز این فصل 5 بار مقابل نیواورلینز پلیکانز بازی کرده و در همه این بازی ها شکست خورده است.  کلی تامپسن احتمالا بدترین بازی خودش در دوران پرافتخار حضورش در گلدن استیت وریرز را انجام داد، بازی ای که شاید آخرین بازی او برای وریرز بود. تامپسن 0 امتیاز گرفت، فیلدگل 0 از 10 زد و 0 از 6 هم سه امتیازی داشت.  کیگان موری امتیازآورترین بازیکن این بازی بود و 32 امتیاز با 9 ریباند ثبت کرد. او بیشتر از مجموع اسپلش برادرز امتیاز و سه امتیازی داشت.  دریماند گرین، استفن کری و کلی تامپسن روی هم آمار 10 ترن اور و 12 فیلدگل موفق داشتند.  کریس پال نوزدهمین فصل حضور خودش در لیگ را هم بدون قهرمانی به پایان رساند. تنها وینس کارتر (22 فصل) و جمال کرافورد (20 فصل) بیشتر از او در لیگ بازی کرده اند و قهرمان نشده اند.  اگر این آخرین بازی کری، تامپسن و گرین کنار هم بوده باشد، تعداد قهرمانی آنها کنار هم در از حذف هایشان در پلی آف بیشتر خواهد بود (هنگامی که هر سه سالم بوده باشند)؛ 4 قهرمانی و سه حذف.   آمار بازی ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت وریرز

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد