Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات‌های پارلمانی و اعضای شرکت‌کننده در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی بعدازظهر امروز به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، در پایان نشست امروز کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی که در محل هتل اسپیناس پالاس در حال برگزاری است، پروفسور قلیچ دبیرکل سازمان اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی گفت که قرار است امروز اعضای شرکت‌کننده در این اجلاس با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران جلسه و دیدار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شرکت‌کنندگان، روسای پارلمان‌ها و هیات‌ها خواست که بعد از ظهر امروز به دیدار رهبر ایران بروند.

وی همچنین گفت که قرار است ساعت ۸ شب ضیافت شامی به میزبانی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و رییس سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر و سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، از خدمات‌‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.

بر اساس این گزارش، اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که در تاریخ های 10 ، 12 و 14 فروردین ماه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود، در پایان مراسم نسبت به ارایه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده به شرح ذیل، اقدام کنند:

مبدا: میدان هادی ساعی ـ خیابان مدرس

مسیر: خانی آباد نو ـ نازی آباد ـ میدان راه آهن

مبدا: خیابان فدائیان اسلام ـ روبروی بیمارستان فیروزآبادی

مسیر: دولت آباد ـ‌ سیزده آبان ـ میدان شوش ـ میدان خراسان ـ خاوران ـ شهرک نظامی ـ زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم ـ خیابان فدائیان اسلام  ـ روبروی بیمارستان فیروزآبادی

مسیر: دولت آباد ـ سیزده آبان ـ میدان شوش ـ میدان خراسان ـ خاوران ـ شهرک نظامی ـ زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم ـ میدان سلمان فارسی ـ خیابان زهره وند

مسیر: کهریزک ـ باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری

مسیر: مترو شهرری ـ میدان هادی ساعی

افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر

همچنین روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به بازدیدکنندگان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن که در مصلی حضرت امام خمینی «ره» برگزار می‌شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال بازدید کنندگان، با تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان
  • رهبر معظم انقلاب امروز با شاعران افطار می‌کنند