Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تواضع و فروتنی مسئولان موجب دلگرمی عموم مردم خواهد شد گفت: با مدیریت و برنامه ریزی، مسئولان امر در حل مشکلات معیشتی جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز (26 دی) در دیدار کارکنان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان در بیتش به اخلاق و عرفان اسلامی اشاره و اظهار کرد: درستی و صداقت در سخن از ویژگی های بارز مومن شمرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه حضرت علی (علیه السلام ) در نهج اللاغه به 101 ویژگی انسان پرهیزگار اشاره کرده است، گفت: متاسفانه امروز در جامعه کمتر راستی و درستی می شنویم.

 

آیت الله قربانی اذعان کرد: مومن برای منافع شخصی تلاش نمی کند، بلکه در راستای منافع و حل مشکلات در جامعه گام بر می دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به تهمت های ناروا اشاره و تصریح کرد: برخی‌ها در فضاهای مجازی آبروی دیگران را می برند اگر این افراد مومن باشند و در راه خدا گام بر دارند، هرگز چنین نخواهند کرد.

 

وی افزود: سعی کنید کردار و رفتار ما در راه خدا باشد و شهادت باطل علیه نابودی مومنی روا ندهید.

 

آیت الله قربانی به مصرف گرایی جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز اکثر گرفتاری‌ها در جامعه و خانواده رعایت نکردن اقتصاد است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه گفتار مومن بر اساس حق و عدالت بنا شده است، ادامه داد: متاسفانه در جامعه چشم و هم چشمی، مصرف گرایی و توجه به ظاهر و لباس بیش از اخلاق است که این خود زیر بنای ناهنجاری و آسیب های خانواده را فراهم خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در گیلان و جامعه هستند کسانی که نیازمند مسکن و تغذیه هستند، گفت: توجه و هم دلی همه آحاد جامعه خصوصا مسئولان امر به شناسایی و حل مشکلات از مهمترین برنامه ها و اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله قربانی به تظاهرات گرانی چند روز اخیر کشور اشاره و اظهار کرد: در جامعه افرادی هستند که واقعا گرفتارند و در اقدامی مشکلشان را به دولتمردان اعلام کردند اما در این بین هنجارشکنانی بودند که با هوشیاری ملت ایران صف آنها از مردم جدا و خنثی شد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تواضع و فروتنی از دیگر ویژگی های بارز مومن است، افزود: تواضع امام (رحمة الله علیه ) بود که او را به افلاک رساند.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای حل مشکلات عموم مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دولتمردان منتخبین مردم هستند و همه مسئولان موظفند در مراجعات ارباب رجوع با تواضع و فروتنی رفتار کنند.

 

آیت الله قربانی تصریح کرد: اخلاق بزرگترین سرمایه انسان است، علم، ثروت و قدرت هیچ گاه انسان را انسان نخواهد کرد، بلکه اخلاق نیک انسان است که در دنیا و آخرت سرافراز خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اذعان کرد: احترام و نگه داشتن حرمت از دیگر ویژگی‌های مومن است.

 

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان گفت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم (ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است، این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام قدیانی، خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم، بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند که قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

این مقام عالی قوه قضائیه گفت: در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور گفت: حفظ شأن و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مؤمن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضائی هستیم.

گفتنی است در این آئین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

کد خبر 6088548

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه