Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدارش با وزیر خارجه عربستان از آمادگی ریاض برای تحکیم روابط خود با اتحادیه اروپا استقبال کرد.

ایران آنلاین / فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان گفت، اعزام هیئت عربستان به بروکسل و تشکیل کمیته برقراری روابط با اتحادیه اروپا در وزارت خارجه عربستان بهترین دلیل بر اهمیت برقراری روابط با این اتحادیه نزد این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موگرینی و الجبیر در این دیدار راه‌های از سرگیری گفت‌وگو پیرامون مسائل سیاسی و همکاری میان اتحادیه اروپا و عربستان را بررسی کردند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این دیدار ضمن استقبال از تحکیم روابط میان بروکسل و ریاض، این ارتباط را استراتژیک دانست.

دو طرف در این دیدار  درباره تحولات اخیر در منطقه و خارج از آن و راه‌های برقراری صلح در خاورمیانه، سوریه، عراق، یمن، لبنان و ساحل آفریقا بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین موگرینی و الجبیر اوضاع در کشورهای حاشیه خلیج فارس و برجام را مورد بررسی قرار دادند. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس

تین نیوز

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صبح امروز سی ام فروردین نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره خویش‌تن‌داری بوده است
  • برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت