Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس سنای پاکستان با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید در کنار هم قرار گیرند، گفت: اقدام آمریکا در مورد قدس از نظر تاریخی قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، رضا ربانی رئیس مجلس سنای پاکستان در سخنانی در سیزدهمین کنفرانس کشورهای اسلامی گفت: فضای سیاسی در منطقه در آسیا و خاورمیانه سرد و گزنده است. به نظر می‌رسد مردم ستم دیده خاورمیانه و منطقه منتظر یک دوره فترت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع  منتظر طوفانی هستند که به نظر به تازگی شروع شده و ما در مواجهه با این طوفان های خارجی و تغییرات جدیدی که مواجه هستیم، باید خود را آماده کنیم.

وی افزود: باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم زیرا تاریخ به یاد دارد که وقتی خون شهدا به جوش می‌آید دیکتاتورها و ظالمان عقب‌نشینی کرده و فرار می کنند.

وی تاکید کرد: اگر به دنبال جهان جدیدی هستیم نباید از واقعیت‌ها غافل شویم که تغییرات جدیدی در جهان قابل ظهور است.

ربانی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ اظهار کرد: سخنانی که او مطرح کرده شاید از لحاظ روانی مشکل دارد که اینگونه صحبت می کند.

رئیس مجلس سنای پاکستان افزود: ما شاهد ظهور شبکه جدیدی هستیم که حلقه ارتباطی است بین ایالات متحده، اسرائیل و هند. این سخن را براساس این می‌گویم که چگونه ایالات متحده با اقدامات تحریک کننده تاریخ را تغییر می‌دهد و قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل مطرح می کند. این مسئله از نظر تاریخی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: وقتی سازمان ملل برای کمک به منابع مالی دست نیاز دراز می کند، پاکستان هم از قطعنامه‌ای که در حمایت از قدس باشد، حمایت می کند. دیدیم که افغانستان حمایت کرد و بعد از آن آمریکا موضعی را در قبال پاکستان اتخاذ کرد در حالی که موضع ملت ما حمایت از قدس بوده است اما رفتار آنها یک رفتار قلدرانه است.

ربانی ادامه داد: اگر امروز می بینیم ایران و پاکستان به خشم و غضب آمریکا مواجه هستند این موضوع تازگی ندارد اما ملت های ما ملتهای پایدار و شجاع هستند و تاریخ هم در کنار ما است می دانیم که در نهایت حق پیروز می شود اگر امروز ایران و پاکستان هدف قرار می گیرند فردا کشورهای دیگر هستند.

وی تصریح کرد: هدف این شبکه این است که اساسا به اسلام و کشورهای اسلامی یورش ببرند و از منابع آنها بهره برداری کنند و هژمونی خود را گسترش دهند.

رئیس مجلس سنای پاکستان در پایان اظهار کرد: مسئله فلسطین و کشمیر که مردمان آن مسلمان هستند، همیشه وجود داشته و بخشی از تاریخ است که باید حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان