Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد نوراللهی، هافبک دفاعی پرسپولیس که در طول یک سال گذشته درگیر ماجرای سربازی خودش بود و نتوانست به میدان برود، پس از کش و قوس‌های زیاد و اخبار ضد و نقیضی که در مورد وضعیتش منتشر شده بود، موفق شد با ارائه پایان خدمت خودش کارت بازی دریافت کند.

بدین‌ ترتیب نوراللهی می‌تواند از این هفته در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محرومیت همزمان کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه که در پست او بازی می‌کنند، این اتفاق در زمان خوبی برای پرسپولیس رخ داده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت علیرضا بیرانوند سبب شد که پرسپولیس در این فصل به گلر آکادمی خود اعتماد کند و امیررضا رفیعی در حساس‌ترین مقطع فصل بازی برای تیم بزرگسالان پرسپولیس را تجربه کند.

رفیعی پیش از این در بازی ذوب آهن که بیرانوند محروم بود و بازی‌های گل‌گهر و ملوان که بیرانوند دستش گچ گرفته بود به میدان رفت و سه بار کلین شیت کرد.

این گلر جوان حالا برای چهارمین بار پیراهن پرسپولیس را در لیگ می‌پوشد و شاید آخرین بازی او باتوجه به بازگشت بیرانوند باشد. البته همه چیز به تایید پزشکان و وضعیت بیرانوند بستگی دارد که قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

با این حال رفیعی ۲۲ ساله برای ثبت کلین شیت چهارم خود در این فصل در بازی سخت مقابل صنعت نفت آبادان انگیزه زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!