Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ساخت و توسعه راه‌‎های استان زنجان گفت: پروژه درام-کلور در 2 سال آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در شهرستان طارم پروژه‌های ما به دو بخش ملی و استانی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: پروژه زنجان-گیلوان-منجیل، زنجان-آببر- ملاسرا به شفت و درام-کلو پروژه‌های ملی شهرستان طارم هستند که قطعاتی از اینها در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرکدام از این پروژه‌ها به صورت میانگین سالی دو یا سه میلیارد اعتبار دارند، ابراز کرد: با این وضعیت ما فقط یک قطعه از هر محور را در دست اجرا داریم.

مدیر ساخت و توسعه راه‌‎های استان زنجان با اشاره به وضعیت پروژه‌های استانی شهرستان طارم در حوزه راه‌های روستایی تصریح کرد: علی رغم عدم تامین اعتبار مناسب در شهرستان طارم تمام پروژه‌های مورد نیاز روستایی شهرستان طارم را به اتمام رساندیم و یک یا دو پروژه باقی مانده است.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته و در شهرستان طارم کل اعتباری که برای راه‌های روستایی تخصیص یافته دو میلیارد تومان بوده است در حالی که ما حدود 22 میلیارد تومان پروژه راه روستایی در این شهرستان اجرا کرده‌ایم که 20 میلیارد اضافی از منابع قیر، ملی راه روستایی و توانایی پیمانکاران تامین شده است.

بیات‌منش با بیان اینکه شهرستان طارم علی رغم راه‌های صعب‌العبور به نرم استانی نردیک شده است، گفت: محور مهمی که اکنون در شهرستان طارم در دستور کار داریم، احداث محور درام-شیرین سو-نوکیان به سمت ماسوله است.

وی با اشاره به اینکه محور درام-شیرین سو-نوکیان به سمت ماسوله یک محور مهم گردشگری خواهد بود، ادامه داد: بخش عمده‌ای از این محور به طول 20 کیلومتر را آسفالت کردیم که 14 کیلومتر باقی‌مانده است و عمده محور باقی مانده به حوزه مربوط خلخال می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه توافقات لازم برای ساخت 14 کیلومتر باقی مانده نیز انجام شده است، اظهار کرد: یکی از اهداف احداث محور زنجان-تهم-چورزق وصل شدن به شمال بود که با ساخت محور درام به سمت ماسوله این امر محقق و ترافیک محور به نقطه مطلوب خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه پروژه درام-کلور در بخش زنجان فعال‌تر از بخش اردبیل است، گفت: برنامه ما این است تا این محور که بخش عمده‌ای از اردبیل که از طریق شهرستان طارم به تهران وصل می‌کند را با جدیت دنبال کنیم، این محور به طول 55 کیلومتر بوده که 25 کیلومتر آن در استان زنجان قرار دارد و ما 25 کیلومتر سهم خود را زودتر از اردیبل به اتمام می‌رسانیم.

بیات‌منش با بیان اینکه برنامه دو ساله‌ای را برای محور درام-کلور در نظر داریم، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه اعتبار این پروژه در دو سال تامین نخواهد شد اما پیمانکار توانمندی داریم که می‌توان پروژه را در عرض دو سال تمام کرد.

وی بیان کرد: پیگیری‌های لازم را در سرعت گرفتن این پروژه در بخش اردبیل نیز در حال انجام است، این پروژه را اردبیل آغاز کرده اما برای شهرستان طارم نیز اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی، گفت: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تلاش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای معاونین استانداری که شامگاه سه‌شنبه در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو‌ خواهد رفت.

نظری خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود 15 ماه از عمر دولت باقیمانده است که باید در این فرصت باقیمانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام قدیمی سنگی دو جاذبه گردشگری شهرستان کبودراهنگ
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین