Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که دو بازیکن به دلیل آسیب دیدگی در محل تمرین حضور نداشتند و داریوش شجاعیان هم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 11:30 در زمین ورزشگاه صنایع دفاع  و پشت درهای بسته برگزار شد.

*در همان ابتدای تمرین کادر فنی بازیکنان را راهی سالن وزنه کرد و آبی پوشان حدود 30 دقیقه کار بدنی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*لئوناردو پادووانی و محسن کریمی در تمرین امروز تیمشان حضور نداشتند. این بازیکنان مصدوم هستند و در دیدار آینده غایب خواهند بود.

* داریوش شجاعیان که در برنامه تمرینی وزنه استقلالی‌ها حضور داشت در تمرین تاکتیکی غایب بود و به صورت اختصاصی تمرین کرد. هنوز حضور این بازیکن در دیدار استقلال و پدیده مشخص نیست.

*بعد از تمرین وزنه بازیکنان به زمین چمن آمده و کار تاکتیکی را آغاز کردند. در بخش اول پاس‌های ترکیبی انجام شد و سپس بازیکنان در بخش بعد فوتبال درون تیمی بازی کردند. در مرحله پایانی کولی، ساناک و طاهری برای بازیکنان تمرین بدنی و هوازی در نظر گرفتند.

تیم فوتبال استقلال فردا مجددا تمرینات آماده سازی خود را پیگیری خواهد کرد و آبی پوشان روز پنجشنبه بعد از پایان تمرین صبح راهی مشهد می‌شوند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه ثامن میهمان پدیده خواهد بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در پیروزی پاری سن ژرمن مقابل ‏بارسلونا در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نقش مهمی ‏داشت. این ستاره جوان باعث اخراج آرائوخو شد و بارسای 10 نفره ‏مقابل پی‌اس‌جی توان مقاومت نداشت. ‏

در آستانه دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، ‏بارکولا در مصاحبه‌ای با آر ام سی اسپورتس درباره دو ستاره بزرگ پاری ‏س ژرمن صحبت کرد: کیلیان امباپه و عثمان دمبله.‏

بارکولا ابتدا درباره بازی حساس تیمش با دورتموند گفت:" من به ‏سرمربی‌ تیم و هم‌تیمی‌هایم اعتماد کامل دارم. همه چیز دارد خوب ‏پیش می‌رود و ما آماده‌ایم. من در پی‌اس‌جی مشغول پیشرفت ‏هستم و از شانس خوبم کنار ستاره‌هایی واقعا بزرگ کار می‌کنم. ‏گوش دادن به نصیحت‌های ستاره‌های بزرگی مثل امباپه و دمبله ‏چیزی نیست که برای همه اتفاق بیفتد". ‏

ستاره جوان پی‌اس‌جی در ادامه گفت:" امباپه در نصیحت‌هایش ‏همیشه به من می‌گوید هرگز برای شوت زدن و گلزنی تعلل نکن. ‏بدون اینکه فکر کنی آنچه غریزی می‌دانی درست است را انجام بده. ‏عثمان دمبله هم همیشه نصیحت دیگری دارد. او می‌گوید دریبل بزن ‏و پا به توپ حرکت کن وقتی توان و استعدادش را داری". ‏

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد