Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@19:54:20 GMT

شمارش معکوس برای افتتاح مسیر هرند_کوهپایه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۰۸۳۶

شمارش معکوس برای افتتاح مسیر هرند_کوهپایه

جاده هرند_کوهپایه در شرق اصفهان، در دهه فجر با حضور مسئولان افتتاح و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید شهبازی شهردار هرند، در گفت‌وگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: جاده هرند به کوهپایه یکی از خواسته‌ های دیرین شهروندان است که شهرداری هرند در حوزه مدیریت شهری به جد پیگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شمار زیاد تردد در محور هرند_کوهپایه، افزود: جاده هرند_کوهپایه محور عبوری نایین به سمت شیراز و شهرضا و یکی از مسیرهای پر تردد در شرق اصفهان به شمار‌ می‌ آید که متاسفانه تا کنون بیش از ۵۲ نفر را به کام مرگ کشانده و وضعیت کنونی مسیر ایمن را برای استفاده فراهم نیاورده است.

شهردار هرند تصریح کرد: از سال ۹۲ دو باند کردن جاده هرند_کوهپایه آغاز شده که به همت شهرداری، شورای شهر و اداره کل راه و شهرسازی پنج کیلومتر از آن به اتمام رسید و هم اکنون زیر بار ترافیک است.

شهبازی در ادامه گفت: حدود دو ماه قبل زیرسازی این مسیر به اتمام رسید و با اجرای هشت دهنه پل برای مسیر آب جاده برای آسفالت آماده که متأسفانه به دلیل نبود منابع کافی با وقفه روبه رو شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تعامل خوب مسئولان و تامین اعتبار توسط اداره کل راه و شهرسازی و مرتفع شدن مشکلات و تامین قیر مورد نیاز شرایط برای بهره برداری از این مسیر هموار و به زودی آسفالت این مسیر اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام آسفالت این مسیر در چند روز آینده، رسما جاده هرند_کوهپایه  در دهه فجر با حضور مسئولان افتتاح و زیر بار ترافیک قرار داده می‌شود

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار تهران، پیش از ظهر امروز دوشنبه با همراهی برخی از معاونین و مدیران استانداری تهران به شمیرانات سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش استاندار تهران در این سفر پروژه جاده جنگلی لواسانات که تسهیل گر مسیر مواصلاتی دهستان لواسان بزرگ به لواسان کوچک است و از لحاظ زیرساخت گردشگری حائز اهمیت می‌باشد را افتتاح خواهد کرد.

برنامه بعدی فخاری در این سفر، بازدید از جاده رانشی سد لتیان و شنیدن مطالبات مردمی در مسجد جامع «نیکنام ده» است.

گفتنی است که افتتاحیه پروژه کانال آبرسانی روستای «برگ جهان» از برنامه‌های دیگر استاندار تهران در سفر به شهرستان شمیرانات خواهد بود.

کد خبر 6085086

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود