Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون تکواندو؛ نخستین مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی تیم تکواندو نوجوانان برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ در فدراسیون تکواندو برگزار و با حذف ۵ تکواندوکار، در نهایت ۲۴ هوگوپوش ادامه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین لطفی، سینا سامانلو، آرین آرش، محمد رستم نژاد، امیر ولی پور، ابوالفضل مولایی، رضا جمشیدی، امیرسینا بختیاری، ابوالفضل حاتمیان، حامد اصغری، محمد احسان مهاجری، عرفان مرادی، اشکان زحمتکشان، سهیل ابوالقاسم پور، امیرحسین بهرآبادی، محمدمهدی عمادی، علی اشکوریان، کامیاب مبینی، سینا جانبرزگی، محمد خانی، محمدعلی خسروی، علی بابازاده، نیما مهرعلی و محمد جواد رضایی اردونشینان تیم هستند.
نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ با هدایت محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان زیر نظر وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ فرورودین ۱۳۹۷ به میزبانی "تونس" برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج