Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید تجلی‌ دانشگاه اسلامی به معنای واقعی باشد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا شیخ‌عطار در مراسم مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور بین‌المل دانشگاه آزاد، گفت: برای بنده افتخاری است که این مسئولیت را پذیرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموریتی که مقام معظم رهبری به دکتر ولایتی و مجموعه این دانشگاه واگذار کرده‌اند، در حد کار معمول اداری نیست، بلکه قرار است این دانشگاه تجلی‌ دانشگاه اسلامی به معنای واقعی باشد و فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد چنین ویژگی‌هایی داشته باشد.

وی با تشکر از مدیر کل سابق امور بین‌الملل دانشگاه آزاد گفت: امیدواریم بتوانیم کارهای خوب ایشان را ادامه دهیم و به سیاست‌های دکتر ولایتی و دکتر رهبر به خوبی عمل کنیم.

سرپرست اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دکتر ولایتی در مورد ایران یک تئوری دارند و می‌گفتند مفهوم ایران دو نوع است یک ایران جغرافیایی و یک ایران فرهنگی که از ایران جغرافیایی هم فراتر است. آرزوی ایشان این بود که ایران فرهنگی احیا شود و به گمانم نگاه ایشان به فعالیت‌های برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای همین نگاه و تئوری است.

شیخ‌عطار مطالعه درست، تصمیم‌گیری علمی و اقدام شجاعانه را سه مولفه مهم کار در حوزه بین‌الملل عنوان کرد و گفت: برای این سه اقدام نیاز به یک کار تیمی درست داریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟