Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در راستای ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای تامین سرانه‌های مختلف عام المنفعه و با هدف بهبود کیفیت زندگی در مناطق شهری، اراضی دولتی در شهر‌های مختلف به ادارات مربوطه و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ۱۸ هزار و ۳۳۰ مترمربع زمین واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا اخوان عبدالهيان  افزود: تمامی واگذاری‌ها در راستای قانون مذکور کاربری‌های خدماتی (مذهبی، آموزشی، بهداشتی و...) می‌باشد که با توجه به کاربری آن نقش به سزایی در بهبود کیفیت اجتماعی ورفاهی جامعه خواهد داشت.

وی گفت: از اراضی در اختیار این اداره کل (دولتی) با کاربری مذهبی در شهرستان مشهد، متراژ ‍‍۲ هزار و ۱۴۸ مترمربع و در شهرستان گناباد یک هزار و ۴۰۲ مترمربع و در شهرستان تربت حیدریه یک هزار و ۳۲۲ متر مربع طی سال ۹۶ واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: هم چنین در شهرستان مشهد ۵ هزار و ۱۲۴ مترمربع زمین با کاربری بهداشتی و درمانی و در شهرستان کاشمر یک هزار و ۶۰۰ متر مربع برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی واگذار و تحویل شده است.

محمدرضا اخوان عبدالهيان با اشاره به اراضی مربوط به ماده ۱۰۰ (اراضی غیر دولتی)گفت هم چنین ۵۱۰ متر مربع زمین با کاربری آموزشی و فرهنگی در شهرستان مشهد، ۲ هزار و ۲۲۲ مترمربع زمین با کاربری ورزشی در شهرستان کاشمر و ۴ هزار مترمربع زمین در شهرستان خواف با کاربری بهداشتی و درمانی به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است.   انتهای پیام//ف.ج      

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند