Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: یکی از دغدغه هایی که در مدیریت باید به آن توجه داشته باشیم، پیشرفت کارکنان در مباحث مدیریتی و خلاقانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در جلسه آموزشی مدیران و روسای پلیس آگاهی ناجا که با موضوع "مدیریت تحول سازمان" برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه همگام با جامعه عمل کنیم باید همواره در حال نوگرایی، تحول و به روز رسانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان های موفق همواره در حال تحول هستند، از این رو مدیران و روسا بایستی برای پیدا کردن استراتژی ها و تکنیک های مناسب، تمرکز بسیار بالایی داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه برای موفقیت در مبارزه با جرم نباید از تحولات جامعه عقب بمانیم، تصریح کرد: کنترل و ارزیابی رده ها برای افزایش کارایی بسیار مهم و ضروری است تا از این طریق مهارت ها و توانمندی هایشان ارتقاء پیدا کند.

پیشرفت کارکنان در مباحث مدیریتی و خلاقانه

وی اذعان داشت: یکی از دغدغه هایی که در مدیریت بایستی به آن توجه داشته باشیم، پیشرفت کارکنان در مباحث مدیریتی و خلاقانه است که باید مهارت ها و شور و شوق را در تحول سازمانی مورد هدف خود قرار بدهیم.

این مقام ارشد انتظامی بر افزایش مهارت و توانمندی کارکنان پلیس آگاهی تاکید و خاطرنشان کرد: هدف از تبادل اطلاعات این است که علاوه بر پاسخگویی مناسب برای  هر گروه کاری، بتوانیم جوابگوی جامعه در حوزه ماموریتی خود باشیم.

پلیس باید پرچمدار تحولات در جامعه باشد

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس باید پرچمدار تحولات در جامعه باشد، بر اهمیت آموزش در ارتقاء ماموریت های پلیس آگاهی تاکید و تصریح کرد: برای برخورد با تهدیدات، جرایم، ناهنجاری ها و نیز بزهکاران و مجرمان علاوه بر اینکه باید با تحولات جامعه حرکت کنیم بایستی نیروی انسانی کارآمد، کاردان و به روزی داشته باشیم تا بتوانیم توانایی همکاران خود را با استمرار دوره های آموزشی ارتقاء دهیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا به نقش های متفاوت مدیران در سازمان ها اشاره و تصریح کرد: این نقش ها برحسب شرایط زمانی، مکانی و نوع کار متفاوت و متغیر است و شناسایی این نقش ها در بهبود عملکرد و ماموریت ها تاثیر بسزایی دارد.

سردار مقیمی در خاتمه با اشاره به اینکه در جوامع امروز سازمان هایی موفق هستند که بتوانند دانش، بینش، رفتار و تحولات مثبتی را در مدیران و کارکنان خود ایجاد کنند، گفت: بی گمان رشد و توسعه جوامع مختلف امروز در تحولات آنها نهفته است، کوشش برای افزایش تحولات سازمانی، برای زندگی و رفاه بهتر افراد و جامعه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع و نوآوری در داده‌ها از الزامات برای پیشرفت هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی ظهر شنبه در مراسم آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت که با هدف تقویت روحیه خودباوری در دانش آموزان و تبیین الگوی پیشرفت و دستاوردهای فناوران

و دانش بنیان‌ها در برج فناوری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از الزامات امروز در جامعه شناخت و تغییر پارادایم‌های مربوط به گذشته و به روز رسانی آنها متناسب با فضای جامعه است.

وی افزود: اگر اقدامات و تلاش‌های متناسب با فضای جامعه نداشته باشیم موفقیت نتیجه بخش حاصل نخواهد شد بنابراین اگر امروز قصد انجام کارهای راهبردی را داریم باید بدانیم که بر حسب کدام ارادایم‌ها گام برداشته و نسبت به وضعیت خود به آگاهی لازم دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: جنگ امروز جنگ داده‌هاست و تنها در صورتی که بتوانیم داده‌های مناسب با نیازهای خود را به بخش‌ها و ابعاد مختلف جامعه ارائه دهیم توان کسب و موفقیت و یافتن مسیر درست را خواهیم داشت.

شعبانی همچنین نوآوری را یک قاعده اصولی برای پیشرفت در هر جامعه دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس الزامات این اصل مهم قاعده‌ای مبنی بر وجود نوآوری در تمامی حوزه‌ها از جمله تربیت، آموزش و… وجود دارد و گفته می‌شود که یا باید نوآوری داشته باشیم یا بمیریم و این امر نشان دهنده اهمیت و لزوم نوآوری است.

وی بیان داشت: برگزاری راهیان پیشرفت یکی از بخش‌های مهمی است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت چرا که در همین حوزه و در راستای نمایش موفقیت‌ها و دستاوردهای حاصل شده بر مبنای داده محوری پیش می‌رود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه به نقش مؤثر آموزش و پرورش در تغییر و نوآوری‌ها تاکید و اضافه کرد: امروز آموزش و پرورش در حال تغییراتی در نوآوری است که از طریق سند تحول بنیادین بخش زیادی از محوری را تأمین می‌بخشد.

شعبانی گفت: در جامعه امروز نیازمندیم که داده‌های خود را به نمایش گذاشته تا دانش آموزه‌ای ما با دستاوردهای کشور آشنا شده و مسیر پیشرفت را پیدا کنند چرا که هر موفقیتی که در کشور حاصل می‌شود مدیون آموزش و پرورش هستیم.

وی در پایان به همکاری جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش به عنوان اقدامی الزامی برای کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: جهاد دانشگاهی می‌تواند به عنوان یک موتور متحرک حرکت دهنده فناوران در این مسیر باشد و دیگران را به دنبال خود کشاند و همچنین در کنار این امور نیازمند اتاق فکری برنامه‌های متنوع راهبردی برای تشخیص و ریل گذاری مشخص خواهیم بود چرا که تجارب گذشته کمک کننده اما ناکافی هستند.

کد خبر 6084470

دیگر خبرها

  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • ابداع و نوآوری در داده‌ها از الزامات برای پیشرفت هر کشور است