Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز (26 دی ماه) ماموران پلیس راه "اصفهان-کاشان" از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ در آزادراه امیرکبیر مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از استان فارس به سمت تهران در حرکت بود، بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی 8 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پورقیصری بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس و برخورد با کامیون دانگ فنگ اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از حوادث رانندگی به علت عدم توجه به جلو ، عجله و شتاب و رانندگی با خستگی و خواب آلودگی اتفاق می افتد که از رانندگان مخصوصاً رانندگانی که در عرصه حمل و نقل بار و مسافر فعالیت می کنند درخواست می شود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر جاده ای نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز