Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر کرمی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: کنفرانس ملی ریاضی ایران از جمله رویدادهای علمی مهم است که تلاش می شود با کیفیت مناسب برگزار و به دستاوردهای مورد نظر خود برسد.
وی اضافه کرد: پانزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران در روزهای 3 تا 6 بهمن ماه سال جاری در بوشهر برگزار می شود.
کرمی ادامه داد: میزبانی پانزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران در نشست شورای آموزش و پرورش استان در اردیبهشت سال جاری به تصویب رسید و اتحادیه انجمن معلمان ریاضی ایران نیز با آن موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توسعه حرفه ای معلمان ریاضی، آموزش شیوه جدید یاد دهی و یادگیری، روش های نوین تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات، فضای پژوهش و تحقیق برای معلمان ریاضی، ایجاد شور و شوق علمی و پژوهشی در ریاضی، افزایش میزان علاقمندی به ریاضیات برای معلمان و دانش آموزان، ارتقای کیفیت درس ریاضی و نمره دانش آموزان در استان بوشهر را از جمله هدف های این کنفرانس عنوان کرد.
کرمی گفت: پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی با همکاری اتحادیه معلمان ریاضی در بوشهر برگزار می شود.
وی یادآور شد: چالش های پیشر روی معلمان در آموزش ریاضی، چگونگی انتخاب و حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی در دوره ابتدایی از محورهای پانزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران است.
کرمی اضافه کرد: در برگزاری پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی پتروشیمی مروارید و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آموزش و پرورش استان بوشهر از نظر مالی حمایت می کنند و مسئولیت کمیته علمی آن نیز با دانشگاه خلیج فارس و مدیر گروه ریاضی این دانشگاه است.
وی یادآور شد: همچنین دانشگاه فرهنگیان استان و شورای اسلامی و شهرداری بوشهر، اداره های کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنادر و دریانوردی و خانه ریاضیات استان نیز از دیگرحامیان برگزاری این کنفرانس هستند.
کرمی ادامه داد: مراسم افتتاحیه روز سه شنبه سوم بهمن ماه امسال ساعت 14 و مراسم اختتامیه روز جمعه ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی و هنری نهم دی بوشهر برگزار می شود.
دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران گفت: از 300 مقاله رسیده با موضوع ریاضی به این دبیرخانه 94 مقاله پذیرفته شد که از این شمار 68 مقاله به صورت پوستر و 26 مقاله در قالب سخنرانی ارائه می شود.
حسین درتاج افزود: در طول برگزاری پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران در بوشهر هفت سخنرانی علمی و ارائه مقاله پیش بینی شده است.
وی با اشاره به برگزاری 9 کارگاه آموزشی در مدت زمان برگزاری کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران در بوشهر گفت: برگزاری آموزش ضمن خدمت برای آموزگاران و دبیران ریاضی، برپایی نمایشگاه با موضوع ریاضی، بازدید از دبیرستان تاریخی سعادت، موزه شهید رئیسعلی دلواری و گشت دریایی از دیگر برنامه های جنبی این کنفرانس است.
وی افزود: بیش از 500 آموزگار ریاضی منتخب از سراسر کشور به این کنفرانس دعوت شده اند ضمن اینکه 9 مهمان خارجی نیز در این کنفرانس حضور خواهند داشت.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است

رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در نشست خبری اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ اظهار کرد: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا ۱۷ اردیبهشت‌ماه به مدت ۳روز در شهر اصفهان برگزار خواهد شد، اگزاری این کنفرانس نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است، سال گذشته در دیدار همکاران صعت هسته‌ای با رهبر، معظم له بر گسترش همکاری بین المللی با کشورهای همسو تاکید کردند در این راستا این موضوع در سازمان انرژی اتمی هدف گذاری شد و انجمن هسته پس از ۲۹ دوره کنفرانس هسته شرایط را برای برگزاری کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای مهیا دانست در این راست شاهد استقبال بسیار خوبی برای حضور در کنفرانس هستیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است و بیش از ۵۰ دانشگاه در این مسیر حضور داشتند و حدود ۴۰۰ مقاله تأیید شده است، همچنین ۱۶ میزگرد در این کنفرانس پیشبینی شده است.حدود ۱۰۰ سخنران به عنوان نویسندگان علمی این مقالات به عنوان سخنران انتخاب شده‌اند، این کنفرانس بستری شده است برای حضور صنعت هسته‌ای و اکثر دانشجو حوزه هسته است، تلاش شده است دانشجویان، دانشگاه‌ها و اساتید صنعت و همگان از آخرین پژوهش‌های هسته‌ای ایران اشنا شوند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 750733

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»