Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:27:47 GMT

دستگیری عامل تیر اندازی در محله 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۱۹۴۳

دستگیری عامل تیر اندازی در محله 22 بهمن

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی در محله 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در محله 22 بهمن بلافاصله ماموران کلانتری 12 جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.  

وی افزود: پس از حضور ماموران و بنا بر اظهارات اهالی محل مشخص شد که 4  نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پراید به داخل کوچه گلریزان آمده و اقدام به تیراندازی، عربده‌کشی  و فحاشی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران کلانتری 12 با اقدامات اطلاعاتی عامل اصلی تیراندازی را در یکی از محلات حاشیه‌ای شناسایی دستگیر کردند. 
سرهنگ براری ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که این تیر‌اندازی به دنبال یک اختلاف حساب شخصی رخ داده است. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه  متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، عنوان کرد: این تیر‌اندازی خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است و تلاش جهت دستگیری  دیگر متهمان ادامه دارد. 
سرهنگ براری از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل ۳ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده پلیس راه تنکابن اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی  مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

دیلمی ارزش چوب مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • هندوانه با طعم تریاک
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس