Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - «فرزان عاشورزاده» و «ابرهيم صفري» نمايندگان تکواندوي ايران در هفته چهارم گرند اسلم چين هستند که روز شنبه به مصاف حريفان مي روند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، نخستين دوره مسابقات «گرند اسلم» تکواندو با حضور بهترين‌هاي تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپيکي به ميزباني شهر «ووشي» چين برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين رقابت‌ها به صورت هفته اي در حال برگزاري است و هفته چهارم روز شنبه (30 دي‌ماه) در اوزان 58 کيلوگرم مردان و 57 کيلوگرم زنان پيگيري خواهد شد.
«فرزان عاشورزاده» و «ابراهيم صفري» در وزن 58 کيلوگرم به عنوان آخرين نمايندگان کشورمان در بخش انفرادي رو در روي حريفانشان قرار مي‌گيرند.
بر اساس قرعه‌کشي انجام شده، فرزان عاشورزاده در نخستين گام به مصاف «روي دانگ وو» نماينده چين مي‌روند و در ادامه بايد به مصاف «کارلوس ناوارو» مکزيکي برود.
در همين وزن و در طرف ديگر جدول «ابراهيم صفري» ديگر نماينده کشورمان در مبارزه نخست «جک وولي» تکواندوکار با تجربه ايرلندي را پيش رو دارد.
صفري در صورت برتري، رو در روي «تاي هون کيم» از کره جنوبي قرار مي‌گيرد که پيش از اين برنز بازي‌هاي المپيک 2016 و سه طلاي قهرماني جهان را در کارنامه دارد.
«مهدي بي باک» به عنوان سرمربي، هدايت اين دو تکواندوکار را برعهده خواهد داشت.
در سه هفته گذشته اين مسابقات، تنها «سجاد مرداني» موفق به کسب مدال برنز شده است.
در پايان هفته چهارم، رقابت هاي تيمي برگزار خواهد شد.
ورزشي**3783**1584
خبرنگار: امير ميرزاييان*انتشار:مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

دیگر خبرها

  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • جذب محقق پسادکتری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا