Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  با اشاره به فراهم شدن زمینه پرداخت یارانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت گفت : با فراهم شدن بسترهای لازم برای واریز گروهی ، از این ماه یارانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به اینکه برای همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در صندوق امداد ولایت این استان حساب بانکی افتتاح شده است ، افزود : خدمات بانکی صندوق امداد ولایت با پشتیبانی بانک ملی انجام شده و برای24هزارو 348 فقره حساب افتتاح شده نزد این صندوق کارت بانکی عضو شبکه شتاب صادر شده است.


انتهای پیام/ن

 

واریز یارانه مددجویان زنجانی به صندوق امداد ولایت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

علیرضا انجلاسی با بیان اینکه تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی بلافاصله پس از سیل برای ارزیابی خسارات وارده به مددجویان این سازمان وارد عمل شد، گفت: بازدید میدانی و ارزیابی خسارات مددجویان تحت پوشش شهرستان‌های چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند و سایر شهر‌ها توسط ستاد بحران اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و نمایندگان اعزامی از مناطق سیل زده جنوب استان با سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خود می‌دانیم از مددجویان آسیب دیده در سیل اخیر در سیستان و بلوچستان حمایت کنیم، افزود: بر این اساس مبلغ سه برابر مستمری برای هر خانواده تحت پوشش آسیب دیده از سیل به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

وی با بیان اینکه مستمری با توجه به بعد خانوار واریز می‌شود، گفت: برای خانوار‌های یک‌نفره دو میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۰۰ تومان، خانوار‌های دونفره سه میلیون و ۲۷۶ هزار تومان، خانوار‌های سه نفره چهار میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۰۰ تومان، خانوار‌های چهار نفره پنج میلیون و ۸۹۶ هزار و ۸۰۰ تومان و خانوار‌های پنج نفره هفت میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت شده است.

منبع: سازمان بهزیستی کشور

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟ / چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشد؟ / دوباره هادی چوپان دوباره قهرمانی/ ابرهیم رییسی و عباس قادری در یک قاب؛ عجیب، اما واقعی
  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • ۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان واریز شد
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد
  • کمک ۴۰۰ میلیاردریالی زنجانی‌ها در جشن نیکوکاری