Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@18:30:52 GMT

آخرین وضعیت فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۲۵۵۰

ساخت موسیقی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا توسط کارن همایونفر به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام دست‌اندرکاران این فیلم، فیلم سینمایی «به وقت شام» که آخرین مراحل فنی خود را طی می‌کند،دومین همکاری کارن همایونفر با ابراهیم حاتمی کیا پس از ساخت موسیقی فیلم «بادیگارد» به شمار می‌آید.

هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگران سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم«به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روزنامه پاکستانی نیوز اینترنشنال به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داده که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران ۲۲ آوریل در سفری دو روزه عازم پاکستان می‌شود تا اولین رئیس دولتی باشد که بعد از نخست‌وزیری شهباز شریف در ماه گذشته به این کشور سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

طبق این گزارش، منابع سفارت ایران شامگاه یکشنبه به این رسانه گفتند که برنامه این سفر هنوز به طور رسمی از سوی اسلام‌آباد و تهران اعلام نشده، اما برنامه سفر رئیس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد نهایی شده و وزارت خارجه پاکستان نیز این سفر را تایید کرده است.

این سفر بخشی از تلاش‌های دو کشور برای تعمیق روابط و همکاری‌هایشان است.

طبق این گزارش، تحولات اخیر و وضعیت امنیت منطقه‌ای از محورهای گفت‌وگوی ابراهیم رئیسی و شهباز شریف خواهد بود. آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان هم قرار است میزبان ضیافتی رسمی به مناسبت حضور رئیسی باشد.

این منابع گفتند که دستورکار سفر رئیس‌جمهور ایران شامل روابط دوجانبه، همکاری امنیتی، خط لوله گاز و توافقنامه تجارت آزاد (FTA) است.

دو طرف همچنین در این سفر درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله وضعیت افغانستان و موضوع فلسطین گفت‌وگو خواهند کرد.

کد خبر: 1227184 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • دستور ابراهیم رئیسی برای ادامه تولید یک مدل خاص خودرو | فیلم
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران