Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی رقم خورد که نه دبیر علمی این رویداد در برنامه حضور یافت و نه معرفی مناسبی از هنرمندان جوان و با انگیزه این برنامه صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی روز ششم سی و سومین جشنواره موسیقی جوان در تالار رودکی تهران میزبان مخاطبان بودند که از هومان اسعدی دبیر دوره های اخیر جشنواره موسیقی جوان و از مدیران دولتی وزارت ارشاد خبری نبود در حالی که حضور هر یک از این افراد در اجرای ویژه «برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان» می توانست انگیزه دوچندانی به هنرمندان جوان آن بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجرا که پیش بینی می شد مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی فجر و یا جشنواره موسیقی جوان برنامه ویژه ای برای آن داشته باشند، غیر از انتشار چند نام در کتابچه تالار رودکی، معرفی دیگری از هنرمندان صورت نگرفت آن هم در حالی که با توجه به گمنامی این هنرمندان در عرصه موسیقی و مبنای چنین جشنواره هایی که یکی از اولویت های آن معرفی هرچه بهتر استعدادهای نوپای موسیقی ایرانی است انتظار می رفت حداقل فردی به عنوان مجری روی صحنه آمده و به معرفی هنرمندان می پرداخت؛ موضوعی که در اجرای گروه «شش اقلیم» اتفاق افتاد و پیمان بزرگ نیا به عنوان سرپرست گروه و هماهنگ کننده بخش موسیقی نواحی قبل از اجرای هر یک از رپرتوارها به معرفی هنرمندان می پرداخت.

در حالیکه انتظار می رفت اجرای برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با استقبال بیشتری از سوی مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی فجر و بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد، اما ماجرا به گونه ای دیگر رقم خورد و هنرمندان جوان شرکت کننده در گمنامی و مهجوریت به اجرای برنامه های مورد نظر خود پرداختند.

یاسمین حسین زاده نوازنده پیانو از اصفهان، متین لادانی نوازنده پیانو از تهران، سید علی نظام الدینی نوازنده تار از اراک، محمد حسین سجادی نوازنده تمبک از اراک، علیرضا محمدی نوازنده نی از قم، کارن احمدی نوازنده سنتور از سنندج، سید محمد صادق شاه ولایتی نوازنده کمانچه از خوانسار، علی قنبری ایلخچی نوازنده سه تار از تبریز، آراز وجودی نوازنده تار آذری از آذربایجان شرقی، عبدالرحمن باطوری خواننده آوازهای جنوب و شرق خراسان از مشهد، علی پورعطایی نوازنده دو تار از تربت جام، پارسا احمدزاده نوازنده نرمه نای از سقز و ئالان فاروقی نوازنده ضرب کردی از سقز هنرمندانی بودند که در این کنسرت برنامه خود را اجرا کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت قدردانی کرد.‌ - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت قدردانی کرد.‌

``پیام بهرام عین‌اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

سالخوردگی جمعیت تهدیدی برای آینده کشور

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده‌  بوده است را ارج می‌نهم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد