Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا - رئیس پلیس فتای هرمزگان گفت: مدیر یک آتلیه عکاسی به دلیل انتشار غیرمجاز عکس های عروسی یکی از مشتریان خود دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر افتخاری افزود: یکی از شهروندان استان هرمزگان در مراجعه به نیروی انتظامی از انتشار تصویرهای خصوصی خود در یکی از پیام رسان های موبایلی توسط فردی ناشناس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول انتظامی اضافه کرد: در بررسی های فنی و تخصصی مشخص شد عکس ها توسط مدیر آتلیه عکاسی در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده است.
سرهنگ افتخاری خاطرنشان کرد: مدیر آتلیه در بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف و هدف از انتشار تصاویر مشتریان را، تبلیغ و بازاریابی و کسب درآمد بیشتر اعلام کرد.
رئیس پلیس فتای هرمزگان تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه جرم و انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با عاملان آن برخورد قانونی خواهد شد و به آتلیه ها و مراکزی که تصاویر خصوصی افراد را به امانت نگهداری می کنند تأکید می ‌شود از انتشار عکس های مشتریان خود در فضای مجازی خودداری کنند.
سرهنگ افتخاری همچنین به شهروندان توصیه کرد: پس از دریافت تصاویر و فیلم‌های خود از آتلیه ها، از آنها درخواست کنند که تصاویر را از روی رایانه های خود حذف کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق سایت پلیس فتا در بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی اعلام کنند.
2094 /6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیر مجاز در مراسمات عروسی پلمپ شد.

به گزارش فارس، علی حسنوند ظهر امروز در حاشیه پلمپ تالار افلاک این شهرستان بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر گردید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد