Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گچساران - ايرنا - سرپرست تيم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: چهار هندباليست اين تيم به نام‌هاي مهرداد صمصامي، علي رحيمي، مجتبي حيدرپور و محمد‌ قاسمي در مسابقات آسيايي کره جنوبي انتخابي جام جهاني، تيم ملي ايران را همراهي مي‌کنند.

مجيد راستي پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين بازيکنان پس از درخشش در اردوهاي تيم ملي در کشورهاي اسلووني و قطر و چند بازي تدارکاتي در ليست نهايي بازيکنان تيم ملي هندبال جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات جام ملت‌هاي آسيا انتخابي قهرماني جهان از 28 دي ماه در کشور کره جنوبي آغاز مي‌شود.
مجتبي حيدرپور، امين کاظمي، افشين صادقي، امين يوسفي نژاد، مهرداد صمصامي، جلال کياني، ميلاد مسائلي، محمد قاسمي، مهدي بيجاري، سلامان بربط، علي رحيمي، اله کرم استکي، سجاد استکي، سيد عليرضا موسوي، محسن باباصفري، شاهوم نصرتي، سعيد حيدري راد، پويا نوروزي نژاد 18 بازيکن تيم ملي کشورمان حاضر در اين رقابت‌ها هستند.
تيم ملي ايران در گروه يک اين مسابقات با ازبکستان و ژاپن هم‌گروه است و روز جمعه 29 دي ماه ساعت 9:30 به وقت ايران به مصاف ازبکستان مي‌رود و روز شنبه 30 دي ماه ساعت 11:30 با ژاپن ديدار مي‌کند.
تيم هندبال نفت و گاز گچساران هم اکنون صدرنشين ليگ برتر هندبال کشور است.
کسب مقام چهارم و هفتم در 2 ساله متوالي در جام باشگاه‌هاي آسيا و مقام هشتم جام باشگاه‌هاي جهان از ديگر موفقيت‌هاي تيم نفت و گاز گچساران است.
شهرستان 124 هزار نفري گچساران 18 تيم در رقابت‌هاي ورزشي مختلف کشور و 47 بازيکن در تيم‌هاي ملي دارد.
خبرنگار: فرزانه شريفي** انتشاردهنده: موسوي
8143/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

کد خبر 6096611

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد