Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که بسیاری از مردم در رویای یک جشن ازدواج سنتی هستند گزینه هایی مانند عکس های یک مراسم مذهبی، به همراه یک پیراهن و دسته گل رنگارنگ و اماکن برگزاری جشن ازدواج در ذهن  نقش می بندد. اما برخی از زوج ها در رویای مراسمی کمی متفاوت به سر می برند و می خواهند کارهایی که بیشتر با شخصیت و ارتباطات آن ها منطبق است را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید تاکنون فکر کرده باشید که مراسم عروسیتان را در بالای یک کوه یا در یک ساحل خوش منظره و حتی در حال پرش از بالای یک هواپیما برگزار کنید و به محل برگزاری عروسی فکر کرده باشید.گزینه های بسیاری برای برنامه ریزی یک جشن ازدواج وجود دارد اما یکی از مهم ترین مسائل ،محل برگزاری عروسی است. عروسیتان به هر نوعی که باشد از جمله مراسمی بزرگ یا کوچک و زیبا، غیر جدی و یا پر ذوق، اماکن برگزاری جشن ازدواج که انتخاب می کنید تا در آن جا پیمان ازدواج ببندید را همیشه به عنوان مکانی مخصوص در قلبتان نگاه خواهد داشت.در اینجا منحصر بفرد ترین و غیر منتظره ترین مقاصد برای جشن ازدواج را در سراسر جهان معرفی می کنیم تا برای این روز بزرگ زندگی آن ها را نیز بررسی کنید.این ایده های جشن عروسی در سرتاسر دنیا است.

پل هنرمندان، نیوری، مین

ازدواج یک سفر است که دو زندگی فردی را به هم متصل می کند تا یک مسیر واحد را تشکیل دهند و اماکن برگزاری جشن ازدواج مهم هستند و  به عنوان سمبلی از این وحدت می توان مراسم عروسی را بر روی پلی خوش منظره در منطقه خودتان یا حتی پل هایی که تنها عکس هایشان را در کتاب های مسافرتی دیده اید، در نظر گرفت. یکی از برترین پل ها برای برگزاری جشن ازدواج در جهان پل هنرمندان در نیوری مین (Newry, Maine) است. این پل در شمال بِتِل شمالی (North Bethel) قرار گرفته و سوژه ی مورد علاقه ی نقاشی و عکاسی برای هنرمندان محلی است و محل برگزاری عروسی به شمار می آید. برخی از زوج ها حتی مراسم خود را بر روی پل های شهر های بزرگی مثل پل بروکلین نیویورک (New York’s Brooklyn) برگزار می کنند. اما حین این کار تنها مطمئن شوید که پل انتخابی شما حین جشن ازدواج برای ایمنی همه افراد مناسب بوده و بدون ترافیک است و مکان سرپوشیده ای  را در آب و هوای بد شامل می شود و جز اماکن برگزاری جشن ازدواج قرار می گیرد.

غار یوگودینا، بلغارستان

اگر تابش آفتاب و هوای آزاد گزینه های مورد نظر شما نیستند، پس چرا در یک غار زیبا با ساختار خیره کننده ازدواج نمی کنید؟ غار یوگودینا (Yagodina) در نزدیکی دهکده رودیپِ (Rhodoope) قرار گرفته و یک محل برگزاری عروسی است که یک جاذبه ی برتر توریستی در بلغارستان به شمار می آید. یک سالن غار حتی ازدواج زوج ها نام گرفته و شامل یک محراب و دکوراسیون دیواری است. غار هایی مانند این غار تاریک و خسته کننده نیستند بلکه قدرت و زیبایی طبیعت و تاریخ را طی میلیون ها سال نمایش می دهند. جشن ازدواج شما در غار  تحت تاثیر آب و هوا قرار نمی گیرد زیرا دمای هوای آن طی سال های اخیر بین 6 تا 8 درجه سانتیگراد بوده است. البته برخی از غار ها برای جمعیت های بزرگ بسیار شکننده هستند. تعداد زیادی غار برای برگزاری جشن ازدواج در سراسر جهان وجود دارد .از جمله غار عروسی در کوهستان اوزارک (Ozark) در ایالت میزوری (missouri) که محل برگزاری عروسی محسوب می شوند.

پارک ملی آتشفشان هاوایی، هاوایی

برای اطمینان از یک ازدواج گرم با فضایی مه آلود طی همه ی این سال ها، برخی از زوج ها به پارک ملی آتشفشان هاوایی (volcano national park hawaii) می روند که هر یک همدیگر را در بالای یک آتشفشان برای ازدواج متعهد کنند. ممکن است که فرض کنید که همه ی عروسی ها در هاوایی کنار ساحل هستند، اما یک جشن در آنجا می تواند در کنار منظره ی واقعی از آتشفشانی فعال با عکس های بسیار خاطره انگیزی هم برگزار شود. بهترین قسمت عروسی در هاوایی سیستم هوایی گرم، تابش آفتاب، سواحل زیبا برای عکاسی و ماه عسل است. برای ماه عسلی که کمتر سنتی باشد، یک سفر با پیاده روی طولانی در صحرا های آزاد جزیره کاوانی را برنامه ریزی کنید.

قلعه یخی لِوی (Levi)، فنلاند

محل برگزاری عروسی می تواند گرم باشند و برخی دیگر سرد! اگر شما و یارتان از دنیای دیگری هستید پس عروسیتان را در قلعه ای یخی در قسمت سامی (Lappish) فنلاند برگزار کنید. برای جشن ازدواج، قلعه با برف و مجسمه های یخی تزئین می شود و از روشنایی زیبایی برای تکمیل جادوی رابطه ی شما استفاده می شود. همچنین این قلعه با برف هایی جدید با وسعت 10000 متر مربع از نو ساخته می شود و می توانید گوزن های شمالی، ماشین های برفی یا سورتمه های پوستی را ببینید. بعد از مراسم به مهمانانتان در بار یخی و رستوران در کلبه ای سامی ملحق شوید و سپس از شبی رومانتیک و گرم در هتل برفی تان لذت ببرید و این بخش ها پیشنهادات عروسی در سرتاسر دنیا هستند و این بخش هم می تواند پیشنهادی برای عروسی در سرتاسر دنیا باشد.

پرسنز پوند (Pearson’s Pond) در جونو (juneau)، آلاسکا

یک مقصد فوق العاده با آب و هوای سرد برای برگزاری مراسم عروسی مجتمع پرسنز پوند (Pearson’s Pond)  است .مکانی که زوج ها در یخچال های طبیعی با یکدیگر ازدواج می کنند. این فرصت متفاوت نمی تواند خیلی طول بکشد زیرا این کار تنها تا قبل از آن که تمام یخچال های جهان ذوب شوند و به گوشه ای از تاریخ بپیوندند امکان پذیر است. زیبایی طبیعی این مکان و عشقتان را با مراسمی فراموش نشدنی در یک یخچال طبیعی جشن بگیرید. یکی از بهترین راه ها برای برنامه ریزی موفقیت آمیز این مراسم عروسی این است که با دوستان و خانوادتان سوار یک کشتی تفریحی شوید و یا یک پرواز با هلی کوپتر را برای تماشای مناظر بی نظیر از یخچال های طبیعی داشته باشید. مطمئن شوید که لباس های گرم و پوتین های مناسب یخ نوردی را به همراه خود بیاورید تا بعد از عکس برداری عروسی در سرتاسر دنیا بپوشید.

باغ وحش هنری دورلی ، اوماها (omaha)، نبراسکا (nebraska)

زوج های علاقمند به حیوانات مراسم عروسیشان را با موجودات مورد علاقه شان و به همراه رسیدگی کافی به آن ها جشن می گیرند. باغ وحش محلی مورد علاقه تان ممکن است بتواند مراسم شما را در ابعاد مختلف برگزار کند. همچنین ضرری ندارد تا با اداره ی دولتی مربوطه تماس گرفته و از آن ها برای برگزاری این جشن نیز سوال کنید. باغ وحش هنری دورلی (Henry Doorly) به عنوان یکی از بهترین باغ وحش ها در جهان ارزیابی شده و بیش از 130 هکتار زمین نمایشی و باغ برای ماجراجویی دارد. این باغ وحش مراسم عروسی و مهمانی ها را در ساعات کاری خود و حتی در بعضی فصول خارج از زمان کاری می پذیرد. برای این مراسم چرا لیست مهمانان عروسیتان را تنها به افرادی که مهم تر هستند محدود نمی کنید؟

کمپینگ تجملی در باغ دُم (Dome Garden)، شهرستان گلاسترشر (gloucestershire)، انگلستان

اگر شما و همسرتان عاشق چادر زدن هستید بنابراین چرا از سرگرمیتان در جشن عروسیتان استفاده نمی کنید؟ یکی از بهترین مکان هایی که می توانید مراسم عروسیتان را در چادر های مجلل برگزار کنید باغ گنبدی شکلی است که در جنگلی 31000 هکتاری در حومه ی شهری انگلستان قرار گرفته. در این مکان عروسی هایی که در چادر برگزار می شوند می تواند برای بلوک های 4 روزه در وسط هفته یا 3 شبی در آخر هفته ها رزرو شوند. همچنین مهمانان در چادر های مجلل و راحتی می خوابند که می تواند شش نفر را در خود جای دهد. طبقه ی اصلی می تواند تا 90 نفر را در خود جای دهد و همچنین گزینه های پذیرایی هم در دسترس هستند.

فستیوال مرد سوزان (Burning Man Festival)،شهر بلک راک (Black Rock)، ایالت نوادا

شاید شما دو نفر در یک کنسرت همدیگر را ملاقات کردید و یا عاشق گوش کردن به موسیقی زنده و عالی هستید. فستیوال هاردکور (Hardcore) به عنوان جشنواره ای با کنسرت در فضای باز و جوی رمانتیک و شاد حین معاهده عروسی شناخته شده است. یکی از محبوب ترین فستیوال ها برای برگزاری مراسم عروسی، فستیوال مرد سوزان است که در بیابان بلک راک در 120 مایلی شمال شهر رینو (Reno) در ایالت نوادا آمریکا قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که جشنواره مرد سوزان بسیار گران قیمت است و بلیط ها می تواند برای انتخاب این مکان، شما را به چالش بکشد. شما و مهمانانتان باید هزینه دمای هوای بالا و امکانات حمام در چادر ها را پرداخت کنید تا از پس این مراسم بر بیایید.

مزرعه کنار رودخانه، شهر پیتسفیلد، ورمانت آمریکا (Pittsfield, Vermont)

اما اگر مراسمی صلح آمیزتر و آرام تر سبک شما باشد، یک عروسی مزرعه ای عجیب و رومانتیک را در حومه شهر ورمانت تجربه کنید. مزرعه کنار رودخانه در شهر پیتسفیلد (Pittsfield) قرار گرفته و 700 هکتار زمین به همراه شش انبار تعمیر شده و عتیقه برای تزئینات جشنتان دارد. حداکثر 25 مهمان می توانند در املاک مزرعه حضور پیدا کنند اما هتل های (B&B) و کلبه هایی در نزدیکی وجود دارند تا بقیه مهمانان را اسکان دهند. سکونت در مزرعه همانند تهیه خلوتی روستایی و زیبا برای زوجین است که می خواهند زندگی ساده و سعادتمندی را در کنار هم تجربه کنند.

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد

دادستان مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

به گزارش تسنیم، علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی ازعدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

پلمب تالاری که باعث لغو پروازهای فرودگاه خرم‌‌آباد می‌شد

در همین راستا دادستان کردستان از پلمپ تالاری که باعث لغو پرواز های خرم آباد شد، خبر داد.

دادستان  لرستان:  تالار مذکور در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه می‌شد.

علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار و اخذ تعهد، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات  نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر شد. 

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد