Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:34:15 GMT

همایش بزرگ دوچرخه سواری در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۲۵۸

همایش بزرگ دوچرخه سواری در مشهد

رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا افزود: در این همایش، 100 دوچرخه سوار که 65 نفر از آنها مرد و 35 نفرشان زن بودند مسیر تعیین شده را رکاب زدند.
تقی نوراللهی افزود: مسیری که این دوچرخه سواران طی کردند از میدان آزادی(فلکه پارک) تا پارک گلها واقع در بوستان دانشجو بود و بر خلاف گذشته که پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در همایش امنیت دوچرخه سواران را در برابر خودروها بر عهده می گرفت این همایش از مسیر تعیین شده شهرداری مشهد برای دوچرخه سواری طی و معایب و ایرادات این مسیر نیز شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضور شهردار منطقه 12 مشهد و مدیر پروژه ترویج حمل و نقل انسان محور شهرداری در این برنامه و رکاب زدن آنها در کنار سایر ورزشکاران از نکات قابل توجه همایش امروز بود.
او گفت: این برنامه توسط هیات دوچرخه سواری مشهد با مشارکت شهرداری مشهد و 'پویش با دوچرخه' که همان پویشن سه شنبه های بدون خودرو است برگزار شد. در انتهای مسیر نیز بیمه پاسارگاد به عنوان حامی مالی این همایش یک دستگاه دوچرخه و پنج بیمه حوادث شخصی یک ساله را بین شرکت کنندگان قرعه کشی کرد.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی