Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،سرهنگ سید تاجدینی مدیر عامل کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی در این همایش از برنامه ریزی جامع برای ارائه خدمات منظم و زیر بنایی به بازنشستگان سپاه و خانواده های آنها خبر داد و گفت : طرحهای نشاط افزایی و اردوهای زیارتی و تفریحی و ارتقای خدمات درمانی و رفاهی از اولویت برنامه های این کانون تا پایان سال است
وی افزود : در حال حاضر 8 هزار نفر رزمنده دفاع مقدس و بازنشسته سپاه از خدمات این کانون بهره مند هستند

سید تاجدینی تصریح کرد : بازنشستگان سپاه افرادی انقلابی ، مسئولیت پذیر و تکلیف مدارو سرمایه های عظیم انسانی هستند که امروز آموخته ها و تجربیات خود را در اختیار بسیجان پایگاههای مقاومت قرارمی دهند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟